Gad vide om jeg nogensinde kommer til at se gravid ud? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

Marianne1989

Kris89 skriver:

hvor har du en smuk krop..

altså jeg var 3 måneder fra termin før nogen sagde tillykke til mig. smider lige et par billeder.

19+5 og 37+

du kan stadig nå det

Tak.. Jeg synes nu også at dit 19+5-billede ser lækkert ud!  Jeg kan sagtens se en sød babybule.. Min er bare underlig flad .. Virker endda endnu fladere når jeg har tøj på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Marianne1989

AnthonsMor skriver:

Hoooooold nu keje en flot krop!! 

Hvis jeg havde set SÅ godt ud ville jeg prise mig lykkelig for det! Tænk - måske bliver du fri for sådan en lækker hængeflomme mave bagefter

uanset, så synes jeg du ser mega godt ud!!

Tusind tak .. Synes nu ikke selv, jeg ser særlig flot ud .. Føler mig lidt som en ko - desværre uden mave. 

Anmeld

6. oktober 2013

Marianne1989

Freyjasmor skriver:

Er sikker på der ikke er noget galt

Vil gætte på, at din livmoder bare vender mere bagud, mod ryggen - og det er grunden til, at du endnu ikke har så meget mave. Det skal nok komme! De næste 10 uger går det stærkt!

Jeg tror heller ikke, der er noget galt - han er nemlig allerede ret aktiv, og jeg mærker tydeligt hans spark! .. Men man har jo naturligvis et ønske om at folk selv kan se det, man går rundt og glæder sig over .. Det er så hyggeligt

Anmeld

6. oktober 2013

AnthonsMor

Marianne1989 skriver:

Tusind tak .. Synes nu ikke selv, jeg ser særlig flot ud .. Føler mig lidt som en ko - desværre uden mave. 

Jeg synes du ser super dejlig ud, hverken ko agtig eller noget!

Anmeld

7. oktober 2013

FogL

Marianne1989 skriver:

Jeg tror heller ikke, der er noget galt - han er nemlig allerede ret aktiv, og jeg mærker tydeligt hans spark! .. Men man har jo naturligvis et ønske om at folk selv kan se det, man går rundt og glæder sig over .. Det er så hyggeligt

Ja det er så <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.