Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: hvor har du en smuk krop.. altså jeg var 3 måneder fra termin før nogen sagde tillykke til mig. smider lige et par billeder. 19+5 og 37+ du kan stadig nå det
hvor har du en smuk krop..
altså jeg var 3 måneder fra termin før nogen sagde tillykke til mig. smider lige et par billeder.
19+5 og 37+
du kan stadig nå det
Tak.. Jeg synes nu også at dit 19+5-billede ser lækkert ud! Jeg kan sagtens se en sød babybule.. Min er bare underlig flad .. Virker endda endnu fladere når jeg har tøj på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnthonsMor skriver: Hoooooold nu keje en flot krop!! Hvis jeg havde set SÅ godt ud ville jeg prise mig lykkelig for det! Tænk - måske bliver du fri for sådan en lækker hængeflomme mave bagefter uanset, så synes jeg du ser mega godt ud!!
Hoooooold nu keje en flot krop!!
Hvis jeg havde set SÅ godt ud ville jeg prise mig lykkelig for det! Tænk - måske bliver du fri for sådan en lækker hængeflomme mave bagefter
uanset, så synes jeg du ser mega godt ud!!
Tusind tak .. Synes nu ikke selv, jeg ser særlig flot ud .. Føler mig lidt som en ko - desværre uden mave.
Freyjasmor skriver: Er sikker på der ikke er noget galt Vil gætte på, at din livmoder bare vender mere bagud, mod ryggen - og det er grunden til, at du endnu ikke har så meget mave. Det skal nok komme! De næste 10 uger går det stærkt!
Er sikker på der ikke er noget galt Vil gætte på, at din livmoder bare vender mere bagud, mod ryggen - og det er grunden til, at du endnu ikke har så meget mave. Det skal nok komme! De næste 10 uger går det stærkt!
Jeg tror heller ikke, der er noget galt - han er nemlig allerede ret aktiv, og jeg mærker tydeligt hans spark! .. Men man har jo naturligvis et ønske om at folk selv kan se det, man går rundt og glæder sig over .. Det er så hyggeligt
Marianne1989 skriver: Tusind tak .. Synes nu ikke selv, jeg ser særlig flot ud .. Føler mig lidt som en ko - desværre uden mave.
Jeg synes du ser super dejlig ud, hverken ko agtig eller noget!
Marianne1989 skriver: Jeg tror heller ikke, der er noget galt - han er nemlig allerede ret aktiv, og jeg mærker tydeligt hans spark! .. Men man har jo naturligvis et ønske om at folk selv kan se det, man går rundt og glæder sig over .. Det er så hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128