Gad vide om jeg nogensinde kommer til at se gravid ud? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.746 visninger
34 svar
45 synes godt om
4. oktober 2013

Marianne1989

Uge 19 i morgen!!!!  - og jeg har mærket den lille supermand to gange siden uge 17 - han er blevet stærkere, for det er mere 'bobler' blide puD end en kildren jeg mærkede første gang! Godt der sker noget på den front i det mindste - ja; gad vide om jeg nogensinde kommer til at strutte som en smuk gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Loa

Marianne1989 skriver:

Uge 19 i morgen!!!!  - og jeg har mærket den lille supermand to gange siden uge 17 - han er blevet stærkere, for det er mere 'bobler' blide puD end en kildren jeg mærkede første gang! Godt der sker noget på den front i det mindste - ja; gad vide om jeg nogensinde kommer til at strutte som en smuk gravid

Stor gravid mave eller ej, du er bare pisse smuk

Er sikker på der nok snart skal komme en fin stor hule

Anmeld

4. oktober 2013

StudPsyk

Det kan godt ske det ikke er den største mave i verden, men du har en vildt flot krop, og tænk på hvor hurtigt du så kommer tilbage til din tidligere form igen, når du har født - du bliver en af dem, som os med slaskevom vil HADE! hehe

Anmeld

4. oktober 2013

stjernehimmel

Marianne1989 skriver:

Wow sikke en krop..... Lige pludselig får du garanteret en smuk stort baby bule ;-) 

Anmeld

4. oktober 2013

l.kjoeller

Marianne1989 skriver:

det skal du nok. det kommer ligepludselig og er meget forskelligt hvornår. synes jeg kan ane en mini bule. jeg tror du ser gravid uden inden for et par uger  

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym101

Heldigvis er det lavet sådan at din graviditet passer lige til din krop! Det kan jo være, at pluselig kan du ikke længere se dine tæer, he he

Anmeld

4. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Marianne1989 skriver:

Man kunne først se på mig jeg var gravid i 25+ så kan sagtens nå at komme. Men kan være du ikke bliver så stor.

Anmeld

4. oktober 2013

Marianne1989

Loa skriver:

Stor gravid mave eller ej, du er bare pisse smuk

Er sikker på der nok snart skal komme en fin stor hule

Taaaaak.. Men når man er gravid, ville det nu også være rart at se gravid ud! 

Anmeld

4. oktober 2013

Marianne1989

Janne T. skriver:

Det kan godt ske det ikke er den største mave i verden, men du har en vildt flot krop, og tænk på hvor hurtigt du så kommer tilbage til din tidligere form igen, når du har født - du bliver en af dem, som os med slaskevom vil HADE! hehe

Haha, ja, der er vel både ulemper og fordele ved alting. Tak, for du mindede mig om det 

Anmeld

4. oktober 2013

Marianne1989

l.kjoeller skriver:

det skal du nok. det kommer ligepludselig og er meget forskelligt hvornår. synes jeg kan ane en mini bule. jeg tror du ser gravid uden inden for et par uger  

Ja, men når man har hørt den før; "jeg så ikke gravid ud før uge 16, så tag du det roligt- det kommer onm lidt", der var jeg i uge 12, så kan man godt undres og have sine tvivl!!! Haha   ! jeg har svært veD at tro en gravid mave skulle komme inden for et par uger, men tak for opmuntring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.