Gad vide om jeg nogensinde kommer til at se gravid ud? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

M (:

Marianne1989 skriver:

Årrh, sikke nogle dejlige billeder! Og en smuk smuk mave .. Det giver mig håb!! Mange tak fordi du gav dig tid til at dele de flotte mavebilleder  

Tusind tak, hvor er du sød 

Det var da så lidt; kan godt huske, hvordan der var at være 18-20 uger henne og folk de siger: guuuuud er du gravid?! Det kan man slet ikke se.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

lycly

M (: skriver:

Tusind tak, hvor er du sød 

Det var da så lidt; kan godt huske, hvordan der var at være 18-20 uger henne og folk de siger: guuuuud er du gravid?! Det kan man slet ikke se.. 

Glæd dig over at du højst sandsynlig ikke kommer til at være særlig stor senere hen og måske endda så slipper for diverse gener
Indtil jeg var 25 uger henne kunne man intet se og fra uge 25-30 så jeg nærmest bare småfed ud.

Da jeg nåede omkring termin var folk ved at falde bagover når de spurgte hvor langt jeg havde igen og svarede "en uge" eller sådan

Glæd dig også over at du ret hurtig får din flotte krop tilbage hurtigt bagefter!

Anmeld

6. oktober 2013

Kris89

Marianne1989 skriver:

Uge 19 i morgen!!!!  - og jeg har mærket den lille supermand to gange siden uge 17 - han er blevet stærkere, for det er mere 'bobler' blide puD end en kildren jeg mærkede første gang! Godt der sker noget på den front i det mindste - ja; gad vide om jeg nogensinde kommer til at strutte som en smuk gravid

hvor har du en smuk krop..

altså jeg var 3 måneder fra termin før nogen sagde tillykke til mig. smider lige et par billeder.

19+5 og 37+

du kan stadig nå det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2013

DianaRJS

Marianne1989 skriver:

Uge 19 i morgen!!!!  - og jeg har mærket den lille supermand to gange siden uge 17 - han er blevet stærkere, for det er mere 'bobler' blide puD end en kildren jeg mærkede første gang! Godt der sker noget på den front i det mindste - ja; gad vide om jeg nogensinde kommer til at strutte som en smuk gravid

tror nu nok mave skal komme

med min den ældste kunne man ikke se jeg var gravid før jeg var i uge 32 ;P

Anmeld

6. oktober 2013

M (:

LuLy skriver:

Glæd dig over at du højst sandsynlig ikke kommer til at være særlig stor senere hen og måske endda så slipper for diverse gener
Indtil jeg var 25 uger henne kunne man intet se og fra uge 25-30 så jeg nærmest bare småfed ud.

Da jeg nåede omkring termin var folk ved at falde bagover når de spurgte hvor langt jeg havde igen og svarede "en uge" eller sådan

Glæd dig også over at du ret hurtig får din flotte krop tilbage hurtigt bagefter!

Jeg tror måske du har citeret forkert? (: 

Anmeld

6. oktober 2013

AnthonsMor

Marianne1989 skriver:

Hoooooold nu keje en flot krop!! 

Hvis jeg havde set SÅ godt ud ville jeg prise mig lykkelig for det! Tænk - måske bliver du fri for sådan en lækker hængeflomme mave bagefter

uanset, så synes jeg du ser mega godt ud!!

Anmeld

6. oktober 2013

FogL

Er sikker på der ikke er noget galt

Vil gætte på, at din livmoder bare vender mere bagud, mod ryggen - og det er grunden til, at du endnu ikke har så meget mave. Det skal nok komme! De næste 10 uger går det stærkt!

Anmeld

6. oktober 2013

lycly

M (: skriver:

Jeg tror måske du har citeret forkert? (: 

Haha jeg skulle slet ikke have citeret - damn it

Anmeld

6. oktober 2013

Marianne1989

Hønsemor skriver:

I min den første graviditet kom maven først da jeg var 20+, jeg gik i seng med en flad mave og vågnede med en bule og den blev stor.. Med nr. 2 kom maven lidt før..

Maven kan også ændre størrelse og form alt efter hvordan baby lægger

Ja, man har i hvert fald lov til at håbe .. Tak for dine delte erfaringer - det er rart at få at vide, når man vitterligt ikke har nogen ordentlig bule endnu, mens alle andre går og strutter! 

Anmeld

6. oktober 2013

Marianne1989

LuLy skriver:

Ja, jeg ved naturligvis godt, at der er også er fordele ved at "være lille" .. Men det er nu alligevel liiiidt irriterende, når man gerne vil strutte som alle andre smukke gravide ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.