Gad vide om jeg nogensinde kommer til at se gravid ud? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Marianne1989

MiichellaMalou skriver:

Man kunne først se på mig jeg var gravid i 25+ så kan sagtens nå at komme. Men kan være du ikke bliver så stor.

Du så ellers flot gravid ud (i hvert fald i forhold til mine næsten ikke-eksisterende mave) allerede i uge 24.. Og en lille babybule var da tydelig i uge 20 Ud fra dine fine mavebilleder. Det er snyd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Marianne1989 skriver:

Du så ellers flot gravid ud (i hvert fald i forhold til mine næsten ikke-eksisterende mave) allerede i uge 24.. Og en lille babybule var da tydelig i uge 20 Ud fra dine fine mavebilleder. Det er snyd. 

Taak synes dog bare i uge 20 lignede jeg bare en der havde fået for meget kage. Men kan tydelig huske jeg også gerne ville have drn mave hurtigt men først der i uge 24 25 gik det stærkt. Men blev ikke så stor og kan jeg jo sige her 14 dage efter fødslen er jeg et kg fra startsvægten

Anmeld

4. oktober 2013

Lilje82

Marianne1989 skriver:

Uge 19 i morgen!!!!  - og jeg har mærket den lille supermand to gange siden uge 17 - han er blevet stærkere, for det er mere 'bobler' blide puD end en kildren jeg mærkede første gang! Godt der sker noget på den front i det mindste - ja; gad vide om jeg nogensinde kommer til at strutte som en smuk gravid

Wow du har en flot krop. 

Du kunne godt ha fået halvdelen af den mave og de kilo jeg havde, da jeg var gravid og den skalskevom, jeg er den trætte ejer af 

Anmeld

4. oktober 2013

l.kjoeller

Marianne1989 skriver:

Ja, men når man har hørt den før; "jeg så ikke gravid ud før uge 16, så tag du det roligt- det kommer onm lidt", der var jeg i uge 12, så kan man godt undres og have sine tvivl!!! Haha   ! jeg har svært veD at tro en gravid mave skulle komme inden for et par uger, men tak for opmuntring 

Mener selvfølgelig ikke du ser højgravid ud om et par uger hehe.  Men min voksede fra ingenting til meget synlig på 3 uger ;-)

Anmeld

4. oktober 2013

Muhmi

Marianne1989 skriver:

Uge 19 i morgen!!!!  - og jeg har mærket den lille supermand to gange siden uge 17 - han er blevet stærkere, for det er mere 'bobler' blide puD end en kildren jeg mærkede første gang! Godt der sker noget på den front i det mindste - ja; gad vide om jeg nogensinde kommer til at strutte som en smuk gravid

HELDIGE din kæreste siger jeg bare! ROCKING body baby, du kommer til at blive SÅ smuk med babymavse på og den skal NOK komme

Jeg er så grøn lige nu

Anmeld

4. oktober 2013

M (:

Marianne1989 skriver:

Du har SÅ flot en krop!! Tror enhver kvinde vil misunde dig den.. 

Nu har min mave ALDRIG været lige så flad som din (hvis jeg skal være ærlig har den aldrig været ret meget fladere end da jeg var i uge 18 ), men vil alligevel lige dele en collage over udviklingen af min babybule, så du kan se, at trods en langsom start, så skal du nok nå at komme til at se gravid ud. 

Billede 1: 18+

Billede 2: 25+

Billede 3: 30+

Billede 4: 35+

Jeg fødte 36+3, så nåede ikke at blive ret meget større end det sidste billede. (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

Marianne1989

Lilje82 skriver:

Wow du har en flot krop. 

Du kunne godt ha fået halvdelen af den mave og de kilo jeg havde, da jeg var gravid og den skalskevom, jeg er den trætte ejer af 

Årh, mange tak. Ja, giv mig!!! 

Anmeld

5. oktober 2013

Marianne1989

Muhmi skriver:

HELDIGE din kæreste siger jeg bare! ROCKING body baby, du kommer til at blive SÅ smuk med babymavse på og den skal NOK komme

Jeg er så grøn lige nu

- tusind tusind tak. Jeg glæder mig SÅ meget til det!!!  Kom snart, gravide mave 

Anmeld

5. oktober 2013

Marianne1989

M (: skriver:

Du har SÅ flot en krop!! Tror enhver kvinde vil misunde dig den.. 

Nu har min mave ALDRIG været lige så flad som din (hvis jeg skal være ærlig har den aldrig været ret meget fladere end da jeg var i uge 18 ), men vil alligevel lige dele en collage over udviklingen af min babybule, så du kan se, at trods en langsom start, så skal du nok nå at komme til at se gravid ud. 

Billede 1: 18+

Billede 2: 25+

Billede 3: 30+

Billede 4: 35+

Jeg fødte 36+3, så nåede ikke at blive ret meget større end det sidste billede. (:

Årrh, sikke nogle dejlige billeder! Og en smuk smuk mave .. Det giver mig håb!! Mange tak fordi du gav dig tid til at dele de flotte mavebilleder  

Anmeld

5. oktober 2013

Hønsemor

Marianne1989 skriver:

I min den første graviditet kom maven først da jeg var 20+, jeg gik i seng med en flad mave og vågnede med en bule og den blev stor.. Med nr. 2 kom maven lidt før..

Maven kan også ændre størrelse og form alt efter hvordan baby lægger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.