Testet (svagt) positivt til morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

Hvad skal man skrive i google søgefelt, for at finde det du påstår er korrekt?

Jeg har prøvet google, og kan ikke finde noget sted hvor der står skrevet man kan blive gravid hvis man ikke har eller oplever æggeløsning..

Kan du evt. smide et link til din kilde?

og som også skrevet tidligere, har jeg på intet tidspunkt sagt der er store chance men at der er en chance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

"Nej, det passer altså ikke. Man kan selvfølgelig ikke blive gravid uden at have ægløsning!
Din ægløsning behøver til gengæld ikke finde sted på det tidspunkt i din cyklus, som den burde. Ægløsningen kan endda falde oven i din menstruation, hvis kroppen er virkelig forvirret.

Men det kan ikke og har aldrig kunnet lade sig gøre at blive gravid uden for ægløsningen. Det er altså grundlæggende viden, og det bekymrer mig i høj grad, at en sexolog kommer med den slags misinformation."

well... skriv til hende og klag som sagt er det også hvad jeg har fået at vide af både jm og læger da jeg har 2 børn der er lavet på ppiller, hvor jeg jo heller ikke burde kune blive gravid, derfor blev der sat store spørgsmål fra min side om hvordan det kunne lade sig gøre, og fik nøjagtig samme svar....

men det er fint, som sagt har jeg altså for lidt fritid til at blive ved med at diskutere det, vi er uenige og det vil vi blive ved med at være uanset hvor mange beviser jeg nu kommer med

Anmeld

5. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

DianaRJS skriver:

og som også skrevet tidligere, har jeg på intet tidspunkt sagt der er store chance men at der er en chance

Hold nu op.. Det kan ikke lade sig gøre at blive gravid uden en æggeløsning, uanset hvornår æggeløsningen ligger.. Skal den være der, før der indtræder en graviditet.

Anmeld

5. oktober 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

Hold nu op.. Det kan ikke lade sig gøre at blive gravid uden en æggeløsning, uanset hvornår æggeløsningen ligger.. Skal den være der, før der indtræder en graviditet.

fint nok, din holdning er at man har måske en uge ud af en månede man kan blive gravid, min er at det kan lade sig gøre hele ens cyklus men at chancen ikke er stor....  forskellige meninger man ikke kan blive enige om, så som sagt gider ikke rigtig bruge mere tid på at diskutere det

Anmeld

5. oktober 2013

isabellasmor

DianaRJS skriver:

fint nok, din holdning er at man har måske en uge ud af en månede man kan blive gravid, min er at det kan lade sig gøre hele ens cyklus men at chancen ikke er stor....  forskellige meninger man ikke kan blive enige om, så som sagt gider ikke rigtig bruge mere tid på at diskutere det

Selvfølgelig kan du blive gravid hele din cyklus! Men du kan ikke blive gravid uden et æg. Hvad skulle sædcellen befrugte? 

For du ved vel godt at et barn bliver skabt af 1 æg og 1 sædcelle? Man kan ikke lave et barn ud af 1 sædcelle . Der skal altså et æg til. 

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

Ens ægløsning kan jo flytte sig, eller man kan have flere ægløsninger, det er sådan jeg forstår det, at man kan risikere graviditet selvom man kun holder pause når man forventer ægløsning

Det er umuligt at blive gravid uden et æg bliver befrugtet

Anmeld

5. oktober 2013

isabellasmor

DianaRJS skriver:

Fx. Jeg laver pt ikke selv ægløsning = jeg kan ikke blive gravid. Derfor får jeg medicin der gør at jeg laver ægløsning.  Når og hvis jeg selv laver ægløsning i en af mine cyklusser, så ligger den 100% sikkert IKKE præcis 14 dage efter min sidste start mens. Den kan måske ligge på dag 45 af min cyklus. Og hvor skulle jeg vide det fra? Det kan jeg ikke. Så jeg kan sige til min mand, vi skal have sex hveranden dag fra nu af, for jeg kan have ægløsning når som helst. Det kan være jeg har det nu jeg bløder, eller jeg får det om 20-30-50 dage........ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.