Testet (svagt) positivt til morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

er virkelig nysgerrig effter hvad doktor manden/damen sagde

Jeg var altså lidt af en bangebuks. Jeg fortalte om mine symptomer, men jeg nævnte ikke, at jeg havde taget en test - jeg hader, at være den der desperate pige, der altid tester langt før tid. Jeg ville bare vente og se, om lægen ville nævne graviditet. Det gjorde hun ikke. Hun lavede en gynækologisk undersøgelse og sagde, at alt så fint ud, men hun kunne godt se, at jeg var øm.

Hun mente, at jeg havde klamydia, fordi jeg havde forhøjet infektionstal (no way, min kæreste og jeg har været sammen i 4,5 år og er smaskforelskede i hinanden).

Jeg gik hjem og tog en ny test (igen den desperate pige) og den var bragende negativ. Det var nok bare endnu et falsk håb............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

DianaRJS

Rockertand skriver:

Fnis, hvordan skulle det så foregå?

hvordan hvad skulle gå foregå???

at hun er blevet gravid uden for ægløsning? alle har en change for at blive gravide selvom de ikke har ægløsning....

eller tage en test?

meget simpelt hun tisser på en pind

Anmeld

3. oktober 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg var altså lidt af en bangebuks. Jeg fortalte om mine symptomer, men jeg nævnte ikke, at jeg havde taget en test - jeg hader, at være den der desperate pige, der altid tester langt før tid. Jeg ville bare vente og se, om lægen ville nævne graviditet. Det gjorde hun ikke. Hun lavede en gynækologisk undersøgelse og sagde, at alt så fint ud, men hun kunne godt se, at jeg var øm.

Hun mente, at jeg havde klamydia, fordi jeg havde forhøjet infektionstal (no way, min kæreste og jeg har været sammen i 4,5 år og er smaskforelskede i hinanden).

Jeg gik hjem og tog en ny test (igen den desperate pige) og den var bragende negativ. Det var nok bare endnu et falsk håb............

det kan sagtens være klamydia selvom du har været sammen med kæresten længe

du behøver ikke blive smittet med det, for at få det

Anmeld

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

det kan sagtens være klamydia selvom du har været sammen med kæresten længe

du behøver ikke blive smittet med det, for at få det

What? Hvad mener du?

Anmeld

3. oktober 2013

Rockertand

DianaRJS skriver:

hvordan hvad skulle gå foregå???

at hun er blevet gravid uden for ægløsning? alle har en change for at blive gravide selvom de ikke har ægløsning....

eller tage en test?

meget simpelt hun tisser på en pind

Hvordan bliver man gravid uden at have ægløsning?

Anmeld

3. oktober 2013

Mi&Mi

Rockertand skriver:

Ja det gad jeg godt nok også gerne vide, mon sædcellen muterer og BUM - BABY!

Anmeld

3. oktober 2013

DianaRJS

Rockertand skriver:

har du ægløsning når du har din mens? der kan du også blive gravid sådan er den hele måneden, der er bare størst chance for at blive gravid når du har ægløsningen

Anmeld

3. oktober 2013

DianaRJS

Mi&Mi skriver:

Ja det gad jeg godt nok også gerne vide, mon sædcellen muterer og BUM - BABY!

ved ikke ved jeg har 2 og snart 4 børn der er lavet på præventation hvilket også skulle gør jeg ikke kunen blive graivd....

ved også man kan blive gravid når man har sin mens, hvor man jo heller ikke har ægløsning og ved at man i hele måneden har chance for at blive gravid selvom du ikke har ægløsning, men slå det op på nettet eller sådan noget i stedet for at prøve at være sjov, for det går sku ikke for godt 

Anmeld

3. oktober 2013

Ayasmor

DianaRJS skriver:

har du ægløsning når du har din mens? der kan du også blive gravid sådan er den hele måneden, der er bare størst chance for at blive gravid når du har ægløsningen

Det er jo ikke fysisk muligt at blive gravid, hvis der ikke har været en ægløsning og dermed et æg at befrugte?? Nogle har faktisk ægløsning under menstruation jo. Mener du, at man godt kan blive gravid selvom man ikke har sex lige præcis på dagen for ægløsning?

Anmeld

3. oktober 2013

DianaRJS

Ayasmor skriver:

Det er jo ikke fysisk muligt at blive gravid, hvis der ikke har været en ægløsning og dermed et æg at befrugte?? Nogle har faktisk ægløsning under menstruation jo. Mener du, at man godt kan blive gravid selvom man ikke har sex lige præcis på dagen for ægløsning?

så det du siger er ud af en måneder hvor man har ægløsning en gang kan du ikke blive gravid alle andre dage ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.