Testet (svagt) positivt til morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Mi&Mi

DianaRJS skriver:

ved ikke ved jeg har 2 og snart 4 børn der er lavet på præventation hvilket også skulle gør jeg ikke kunen blive graivd....

ved også man kan blive gravid når man har sin mens, hvor man jo heller ikke har ægløsning og ved at man i hele måneden har chance for at blive gravid selvom du ikke har ægløsning, men slå det op på nettet eller sådan noget i stedet for at prøve at være sjov, for det går sku ikke for godt 

Du har haft ægløsning de gange du er blevet gravid, de er jo umuligt at blive gravid uden ægløsning.. ligesom du heller ikke bliver gravid uden sædcelle ..

Når æg og sædcelle mødes, bliver der lavet et barn. Man kan ikke nøjes med en af delene.
Troede sku det var noget alle vidste, især når man venter 3 & 4 barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Rockertand

DianaRJS skriver:

bare lgie et spørgsmål ved siden af det her... kan du aldrig føre en diskution i en ordentlig tone?

men synes du skal prøve at google det, der er flere jordmødre der har givet andre svar på det, samme svar som jeg har fra både læger og jordmødre da ingen af mine børn er planlagte

Jeg synes, at det er rigtigt ærgerligt, at du ikke kan besvare mit spørgsmål, og det vil være endnu mere ærgerligt, hvis der er nogen, der køber din påstand og udbreder det til andre.

Anmeld

5. oktober 2013

DianaRJS

Rockertand skriver:

Jeg synes, at det er rigtigt ærgerligt, at du ikke kan besvare mit spørgsmål, og det vil være endnu mere ærgerligt, hvis der er nogen, der køber din påstand og udbreder det til andre.

du kan vel finde ud af google?

jeg har altså for lidt fritid til at sidde og diskutere på en hjemmeside

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

DianaRJS skriver:

Det er simpelthen langt ude - i stedet for bare at indrømme, at du har taget fejl ( hvordan det så end kan lade sig gøre i vores oplysningssamfund).....men vend du blot tilbage til din negle-tråd, det skal man have tid til

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

DianaRJS skriver:

Hov, glemte lige at ønske dig en god dag

Anmeld

5. oktober 2013

DianaRJS

Rockertand skriver:

Det er simpelthen langt ude - i stedet for bare at indrømme, at du har taget fejl ( hvordan det så end kan lade sig gøre i vores oplysningssamfund).....men vend du blot tilbage til din negle-tråd, det skal man have tid til

jeg indrømmer ikke jeg tager fejl når ikke jeg mener jeg tager fejl

igen prøv google.

Anmeld

5. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

DianaRJS skriver:

jeg indrømmer ikke jeg tager fejl når ikke jeg mener jeg tager fejl

igen prøv google.

Hvad skal man skrive i google søgefelt, for at finde det du påstår er korrekt?

Jeg har prøvet google, og kan ikke finde noget sted hvor der står skrevet man kan blive gravid hvis man ikke har eller oplever æggeløsning..

Kan du evt. smide et link til din kilde?

Anmeld

5. oktober 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

Hvad skal man skrive i google søgefelt, for at finde det du påstår er korrekt?

Jeg har prøvet google, og kan ikke finde noget sted hvor der står skrevet man kan blive gravid hvis man ikke har eller oplever æggeløsning..

Kan du evt. smide et link til din kilde?

det her er fra en af de 1000 sider sundhedsplejesker mm. har :

Du har altid en chance for at blive gravid – også udenfor din ægløsningsperiode. Teoretisk set har man dog størst sandsynlighed for at blive gravid i denne periode, men det udelukker ikke muligheden for at blive gravid i resten af din cyklus, selv om man siger, at det er sværere at opnå graviditet udenfor sin ægløsning.

Anmeld

5. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

DianaRJS skriver:

Du har altid en chance for at blive gravid – også udenfor din ægløsningsperiode. Teoretisk set har man dog størst sandsynlighed for at blive gravid i denne periode, men det udelukker ikke muligheden for at blive gravid i resten af din cyklus, selv om man siger, at det er sværere at opnå graviditet udenfor sin ægløsning.

"Nej, det passer altså ikke. Man kan selvfølgelig ikke blive gravid uden at have ægløsning!
Din ægløsning behøver til gengæld ikke finde sted på det tidspunkt i din cyklus, som den burde. Ægløsningen kan endda falde oven i din menstruation, hvis kroppen er virkelig forvirret.

Men det kan ikke og har aldrig kunnet lade sig gøre at blive gravid uden for ægløsningen. Det er altså grundlæggende viden, og det bekymrer mig i høj grad, at en sexolog kommer med den slags misinformation."

Anmeld

5. oktober 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

Grunden til andet kan lade sig gøre er at sædceller kan leve længe i kvinden inden ægløsningen indtræffer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.