Annemette07 skriver:
Vi har gjort netop som du beskriver. Jeg kan ikke tåle p-piller, og kunne ikke blive enig med mig selv om hvilken prævention jeg så ville have, da jeg ikk er så vild med nogen af de andre alternativer, så vi gjorde det med at han trak sig inden han kom, og blev jeg gravid, jamen så tog vi den derfra. Det ville ikke genere nogen af os hvis det skete, men vi ville heller ikk gøre sexen til en kamp for at få et barn, og nu er jeg 37+2 henne.
Det er jo vigtigt at sex forbliver en dejlig oplevelse, og ikke bare ender med at være noget man kun fokusere på for at få barnet, så jeg synes bestemt ikk det lyder dumt. :-)
Det er faktisk lidt den måde jeg gerne ville have det til at ske, da det ville tage meget af det stress-ræs væk, men det ændre ikke helt min nervøsitet for at der er det færre sædceller om kampen. Selvfølgelig kan den bedste sædcelle lige så godt være i præ-spermen end som i selve udløsningen, men det kan selvfølgelig godt være det er noget jeg bilder mig ind, da jeg ikke rigtig kan finde noget om det.

Vi er også blevet enige om, at test for graviditet kun skal ske, hvis jeg går mere end en uge over, da min cyklus endnu ikke er regelmæssig efter p-pille stop i maj måned.
Meeeen det gode ved alt dette er, at vi nyder hinanden meget mere end før, hvor vi brugte kondom. Og et dejligt varmt bad sammen lige efter er for mig noget af det bedste efterspil
Anmeld