Jeg ved, at præ-spærm er spærm der kommer lige før en udløsning, men kunne godt tænke mig at vide lidt mere om det.
Kommer det sådan liiige før at manden kommer eller kan det godt komme 5 min eller længere tid før han kommer? Jeg ved afbrudt samleje beskrivelsen er, at manden trækker sig ud før udløsning, men er i tvivl om, hvor lang tid før han skal trække sig?
Jeg ved, at der er nogle som lige nu tænker, at jeg og manden er raplende vandvittige at vi har sex på den måde, men det kommer af, at pb er planlagt fra næste sommer, da vi godt kunne tænke os et forårsbarn :-) Vi ville derfor ikke blive kede af, hvis jeg skulle gå hen og blive gravid og vi glæder os allerede meget!
Hvorfor bruger vi ikke prævention? Jo, jeg ønsker ikke at være fyldt op med hormoner og er derfor stoppet i maj måned med p-piller. Vi har brugt kondom ind til nu, men vil gerne slippe så meget som muligt for det, da det er så meget bedre uden. Samtidig med, at planen er, at pb er lige om hjørnet, så kan vi ikke se det forkerte i at hygge os lidt med større usikkerhed inden vi for alvor går i gang.
Derfor kunne det være en kæmpe hjælp at vide lidt mere om afbrudt samleje og, hvornår præ-spærmen har sin udløsning :-)
Jeg håber I kan hjælpe :-)
Anmeld