Dukan kuren (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.631 visninger
30 svar
6 synes godt om
25. september 2013

Rikkemor89

Hej baby (: 

Nu med mange års kamp mod min svær overvægt efter jeg mistede min far har jeg valgt at gå på dukan kuren (: 

Er der andre der har prøvet den og har tabt sig meget og jeg mener meget ved den og holder vægten .. 

Ønsker osse en baby mere, så det kunne være skønt og smide næsten 30 kg (: 

Begynder i morgen (: 

Knus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Rikkemor89

Slet ingen der har prøvet den ? 

Anmeld

25. september 2013

AnthonsMor

Rikkemor89 skriver:

Hej baby (: 

Nu med mange års kamp mod min svær overvægt efter jeg mistede min far har jeg valgt at gå på dukan kuren (: 

Er der andre der har prøvet den og har tabt sig meget og jeg mener meget ved den og holder vægten .. 

Begynder i morgen (: 

Knus ..

Nej.. Nej.. Og atter nej..
Jeg er IKKE fan af Dukan, har selv været på den, både før og efter graviditet.. Før var det ikke noget problem, og der tabte jeg mig ganske fint - men da jeg så startede på den efter, så havde jeg ingen energi til at kunne lege med min søn, simpelthen fordi jeg manglede frugt osv.

Så jeg har fået lavet en kostplan hos en veninde på 1200 kcal, som jeg følger, og den gør lige præcis, at jeg ikke springer over hvor gærdet er lavest og køber slik, junk osv.

Jeg kan så godt modsige mig selv lidt nu, hvor jeg siger, at der da er opskrifter jeg bruger, simpelthen fordi jeg synes det smager godt, fra Dukan..

Anmeld

25. september 2013

Rikkemor89

AnthonsMor skriver:

Nej.. Nej.. Og atter nej..
Jeg er IKKE fan af Dukan, har selv været på den, både før og efter graviditet.. Før var det ikke noget problem, og der tabte jeg mig ganske fint - men da jeg så startede på den efter, så havde jeg ingen energi til at kunne lege med min søn, simpelthen fordi jeg manglede frugt osv.

Så jeg har fået lavet en kostplan hos en veninde på 1200 kcal, som jeg følger, og den gør lige præcis, at jeg ikke springer over hvor gærdet er lavest og køber slik, junk osv.

Jeg kan så godt modsige mig selv lidt nu, hvor jeg siger, at der da er opskrifter jeg bruger, simpelthen fordi jeg synes det smager godt, fra Dukan..

Okay (: 

Læste at efter 3 dage er trætheden væk igen, så det håber jeg min søn kan overleve .. 

Nu er han osse i børnehave det meste af dagen og normalt når han kommer hjem hygger vi os stille og roligt så nu må vi se (: 

Har bare hørt så meget godt om den (: 

Anmeld

25. september 2013

AnthonsMor

Rikkemor89 skriver:

Okay (: 

Læste at efter 3 dage er trætheden væk igen, så det håber jeg min søn kan overleve .. 

Nu er han osse i børnehave det meste af dagen og normalt når han kommer hjem hygger vi os stille og roligt så nu må vi se (: 

Har bare hørt så meget godt om den (: 

Jeg var træt og total energiforladt i 5 uger, så gad jeg simpelthen ikke mere.. Til sidst kunne jeg kun sidde i sofaen og "lege" med min søn, og det er bare ikke optimalt for en 6 måneder gammel baby :/

Så jeg trives langt bedre på den livsstil jeg kører nu, end Dukan.. Og jeg taber mig måske 300 gram mindre om ugen, så det er lige til at håndtere..

Den er også god til et hurtigt vægttab, men jeg synes bare man kører død i den..

Anmeld

25. september 2013

Demata

Jeg er enig med AnthonsMor i at sund kost er vejen frem.

Og dukankuren er virkelig usund for kroppen, don't do it :/

Anmeld

25. september 2013

Rikkemor89

AnthonsMor skriver:

Jeg var træt og total energiforladt i 5 uger, så gad jeg simpelthen ikke mere.. Til sidst kunne jeg kun sidde i sofaen og "lege" med min søn, og det er bare ikke optimalt for en 6 måneder gammel baby :/

Så jeg trives langt bedre på den livsstil jeg kører nu, end Dukan.. Og jeg taber mig måske 300 gram mindre om ugen, så det er lige til at håndtere..

Den er også god til et hurtigt vægttab, men jeg synes bare man kører død i den..

Okay (:

Tak for svar ..

Anmeld

25. september 2013

AnthonsMor

Rikkemor89 skriver:

Okay (:

Tak for svar ..

Du skal selvfølgelig gøre det du har det bedst med
Jeg skal ikke bestemme
Det er bare min erfaring, som ikke er ret god!

Anmeld

26. september 2013

ønskebørn74

Rikkemor89 skriver:

Hej baby (: 

Begynder i morgen (: 

Knus ..

Jeg tabte mig over 7 kg de første 10 dage og synes det er en god kur.. Man sulter i hvert fald ikke... 

Anmeld

26. september 2013

Rikkemor89

Demata skriver:

Jeg er enig med AnthonsMor i at sund kost er vejen frem.

Og dukankuren er virkelig usund for kroppen, don't do it :/

Ja det er livet frem dukan kuren er jo ikke en kur du kan leve på, men den kan hjælpe dig til at få et spark i vægten så du får lyst til at tabe dig (: 

Så jeg skal skam kun bruge det som et spark (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.