Dukan kuren (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Rikkemor89

ønskebarn74 skriver:

Jeg tabte mig over 7 kg de første 10 dage og synes det er en god kur.. Man sulter i hvert fald ikke... 

Ej hvor lækkert (:

Jeg er startet i dag, med en start vægt på 126.2kg så nu ser vi på Mandag hvad vægten siger (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand har været på stenalderkost og han har tabt 20 kg, og den VIRKER og man sulter aldrig. Det eneste man skal gøre er, at tage alt stivelse fra såsom kartofler, pasta, brød, ris mv. Dette kan f.eks. erstattes med kogt kål, masser af grønsager, salat mv. Så hvis resten af familien får pastasovs, så putter du det bare op på kogt hvidkål, hvor de andre får pasta. Man kan bage stenalderbrød som minder meget om almindeligt rugbrød, men er kun lavet på forskellige frø og det smager himmelsk.

Anmeld

26. september 2013

Rikkemor89

MoarHvidovre skriver:

Min mand har været på stenalderkost og han har tabt 20 kg, og den VIRKER og man sulter aldrig. Det eneste man skal gøre er, at tage alt stivelse fra såsom kartofler, pasta, brød, ris mv. Dette kan f.eks. erstattes med kogt kål, masser af grønsager, salat mv. Så hvis resten af familien får pastasovs, så putter du det bare op på kogt hvidkål, hvor de andre får pasta. Man kan bage stenalderbrød som minder meget om almindeligt rugbrød, men er kun lavet på forskellige frø og det smager himmelsk.

Lyder lækkert, her hjælper dukan kuren med lige så stille at tage brød osv med ind i kosten igen, har endeligt vært imod den, men kan slet ikke lade vær nu efter jeg har læst om den (: 

Tillykke til din mand det er sku flot (: 

Anmeld

26. september 2013

Hullabullabulla

Rikkemor89 skriver:

Hej baby (: 

Nu med mange års kamp mod min svær overvægt efter jeg mistede min far har jeg valgt at gå på dukan kuren (: 

Er der andre der har prøvet den og har tabt sig meget og jeg mener meget ved den og holder vægten .. 

Ønsker osse en baby mere, så det kunne være skønt og smide næsten 30 kg (: 

Begynder i morgen (: 

Knus ..

Jeg har været på den i nogle uger, og tabte mig meget af den

Men.. Stoppede fordi jeg manglede min frugt, mit salat til min aftensmad og mit rugbrød til frokost..

Har dog valgt at tage nogle af de gode vaner med fra kuren fx skyr og vanillieyoghurt, eller kanelkopkage når man er sliklysten..

Det skal lige siges at jeg de første 10 dage kæmpede med en ustyrlig træthed og dundrende hovedpine..

Pøj pøj, jeg har også selv 25 kg endnu..

Anmeld

26. september 2013

Rikkemor89

Britt88 skriver:

Jeg har været på den i nogle uger, og tabte mig meget af den

Men.. Stoppede fordi jeg manglede min frugt, mit salat til min aftensmad og mit rugbrød til frokost..

Har dog valgt at tage nogle af de gode vaner med fra kuren fx skyr og vanillieyoghurt, eller kanelkopkage når man er sliklysten..

Det skal lige siges at jeg de første 10 dage kæmpede med en ustyrlig træthed og dundrende hovedpine..

Pøj pøj, jeg har også selv 25 kg endnu..

Mange tak (: 

Tror virkelig osse jeg kommer til at savne min rugbrød osv, men det er kun 5 dage jeg skal leve af kød, skyr osv og så må jeg skifte med grønsager og kun kød da efter 5 dage, så håber virkelig ikke jeg minster lysten til at forsætte (: 

Anmeld

26. september 2013

AMM00

Hvor kan man læse om den og få opskriftet osv?

Anmeld

26. september 2013

Carina:-)

Den er hård ved kroppen.

Der er folk der får organskader pga det meget høje proteinindtag som gør at nyrer og lever er på overarbejde-

Så jeg ville ikke anbefale den

Anmeld

26. september 2013

VIPpigen

Som alle andre kurer er der både for og imod med denne.

jeg har været på den on/off siden februar. Eller det vil sige jeg holdte mig til den i en måned, og faldt af vognen. Siden da er mine primære måltider dukanske, men jeg spiser frugt, ellers går min mave simpelthen i stå.

Du bliver træt i starten, for din krop renser ud, derefter havde jeg total energi... Følg det du føler er rigtigt, og ellers er der et par grupper på fb hvor der er mange flere som lever på dukan

Anmeld

26. september 2013

Rikkemor89

AMM00 skriver:

Hvor kan man læse om den og få opskriftet osv?

Google det (: 

Anmeld

26. september 2013

Rikkemor89

Carina:-) skriver:

Den er hård ved kroppen.

Der er folk der får organskader pga det meget høje proteinindtag som gør at nyrer og lever er på overarbejde-

Så jeg ville ikke anbefale den

Okay .. 

Men som sagt nu prøver jeg den (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.