Dukan kuren (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Rikkemor89

VIPpigen skriver:

Som alle andre kurer er der både for og imod med denne.

jeg har været på den on/off siden februar. Eller det vil sige jeg holdte mig til den i en måned, og faldt af vognen. Siden da er mine primære måltider dukanske, men jeg spiser frugt, ellers går min mave simpelthen i stå.

Du bliver træt i starten, for din krop renser ud, derefter havde jeg total energi... Følg det du føler er rigtigt, og ellers er der et par grupper på fb hvor der er mange flere som lever på dukan

Jeg prøver den og så må vi se, det er jo ikke noget man går ud og køber til altså jo skyr osv, men det kan du jo altid bruge hvis man vælger at stoppe igen (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

VIPpigen

Rikkemor89 skriver:

Jeg prøver den og så må vi se, det er jo ikke noget man går ud og køber til altså jo skyr osv, men det kan du jo altid bruge hvis man vælger at stoppe igen (: 

Præcis. Skyr og havreklid.

Skyr bruger jeg i det daglige alligevel, det bliver brugt til morgenmad, med sød, og hvad jeg lige har lyst til ellers. Og ellers erstatter den i madlavningen for fløde, yoghurt, cremefrais, og fromage frais... Så den bruges i alt herhjemme

Anmeld

26. september 2013

Rikkemor89

VIPpigen skriver:

Præcis. Skyr og havreklid.

Skyr bruger jeg i det daglige alligevel, det bliver brugt til morgenmad, med sød, og hvad jeg lige har lyst til ellers. Og ellers erstatter den i madlavningen for fløde, yoghurt, cremefrais, og fromage frais... Så den bruges i alt herhjemme

Fik desværre en mail fra min læge om at mine blodprøver så ikke så gode ud så jeg måtte ikke starte på kuren, så nu det sund kost og en masse motion (: 

Har lige vært nede og dyrke lidt motion, så nu spiser jeg lige en mad da jeg er mega sulten (: 

Men skyr vil jeg blive ved med at bruge til mange ting (: 

I morges sagde vægten osse minus 1.1kg på 6 dage, det er jo lækkert (: 

Anmeld

26. september 2013

aarhusmor

Jeg har tabt 27 kilo på den. Jeg er aldrig træt, fordi jeg også spiser ølgær/bryggerigær og longovital.

Det er en super kur!

Man kan dog få hård mave. Så det er en god idé at købe husk og lactocare. Man må ikke drikke sveskejuice på kuren, men det gør jeg når det er værst

Anmeld

26. september 2013

Stumpen

Britt88 skriver:

Jeg har været på den i nogle uger, og tabte mig meget af den

Men.. Stoppede fordi jeg manglede min frugt, mit salat til min aftensmad og mit rugbrød til frokost..

Har dog valgt at tage nogle af de gode vaner med fra kuren fx skyr og vanillieyoghurt, eller kanelkopkage når man er sliklysten..

Det skal lige siges at jeg de første 10 dage kæmpede med en ustyrlig træthed og dundrende hovedpine..

Pøj pøj, jeg har også selv 25 kg endnu..

Kanelkopkage?

Anmeld

26. september 2013

aarhusmor

Stumpen skriver:

Kanelkopkage?

måske hun tænker på denne, bare med kanel i stedet for kakao

'Ægte' kopkage.
Færdig på 3 minutter.

1 æg
1 1/2 tsk. Perfekt fit
1/4 tsk. Bagepulver
1 tsk. kakao
1 spsk. Havreklid

Det hele røres sammen med en teske i en kop.

Sættes i mikroovnen i 2 min.

Pas på - koppen bliver meget varm!

Jeg er et 'cookiemonster' og synes at denne kage er værd at spise!

Anmeld

26. september 2013

Hullabullabulla

Stumpen skriver:

Kanelkopkage?

Denne her :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

Stumpen

Britt88 skriver:

Denne her :

Der er godt nok en del ingredienser jeg ikke har, men den skal da prøves 

Anmeld

27. september 2013

Hullabullabulla

Stumpen skriver:

Der er godt nok en del ingredienser jeg ikke har, men den skal da prøves 

Den er genial til lækkersulten, og du kan også skifte kanelen ud med kakao

Anmeld

27. september 2013

VIPpigen

Rikkemor89 skriver:

Fik desværre en mail fra min læge om at mine blodprøver så ikke så gode ud så jeg måtte ikke starte på kuren, så nu det sund kost og en masse motion (: 

Har lige vært nede og dyrke lidt motion, så nu spiser jeg lige en mad da jeg er mega sulten (: 

Men skyr vil jeg blive ved med at bruge til mange ting (: 

I morges sagde vægten osse minus 1.1kg på 6 dage, det er jo lækkert (: 

Så bruger man bare sin sunde fornuft. Nogen mennesker virker dukan helt vildt på, andre finder hurtigt ud af det ikke var dem...

Jeg har lidt lavet mit eget, for jeg kan simpelthen ikke undvære min frugt, specielt kiwi, det er det som holder min mave i gang

Så sund fornuft er ofte vejen frem... Og hvis du bare opnår et vægttab, så er det ligemeget hvordan, bare det er bedst for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.