Baby og ugift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

Lykke:)

FruJacobsen skriver:

Hmm, mærkeligt! Mit svar er kommet to gange og kan se, at du, TS, står som den, der skriver det første ! Den teknik!

Haha! Ja det ser lidt underligt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

mn

Lykke:) skriver:

Hvad hvis han kommer på lejekontrakten ?

det ved jeg ikke, vi fik bare at vide min kæreste på ingen måder kunne overtage mit medlemsnummer men han kunne godt bo på bopælen sammen med mig. Så det svar tolkede jeg som om han ikke ville kunne blive boende, hvis der sker mig noget, men det kan jo godt være det er deres regler i den boligforening og der er andre i en anden.

Anmeld

23. september 2013

Lykke:)

Mette N skriver:

det ved jeg ikke, vi fik bare at vide min kæreste på ingen måder kunne overtage mit medlemsnummer men han kunne godt bo på bopælen sammen med mig. Så det svar tolkede jeg som om han ikke ville kunne blive boende, hvis der sker mig noget, men det kan jo godt være det er deres regler i den boligforening og der er andre i en anden.

Ja, jeg prøver at ringe til dem

Anmeld

23. september 2013

Calliope

gædde/gitte skriver:

Hvis det er en lejlighed i ejer så ja....... for babyen skal arve. Men få lavet et testamente, hvis I ikke vil giftes. det koster 3000,- mener jeg...... kan sgu ikke huske det - for jeg ville giftes syntes det var nemmere og billigere

Og sjovere

Anmeld

23. september 2013

modesty

Det er da det min advokat altid har sagt , samt banken.....

ja nu har jeg jo været igennem ægteskabs turen 2 gange

EDIT: Læs mit svar her nedenunder, der gik lige lidt ged i min hjerne. 

Anmeld

23. september 2013

modesty

Mor_til_2_unger skriver:

Man kan kun sidde i uskiftede bo,hvis man var gift,er man ikke det,er det bare to bad for den efterladte part. 

Aaahhh selvfølgelig, hvor er jeg dum. D'oh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.