baby012 skriver:
Det lyder også til at i fik holdt en rigtig fin lille begravelse for ham 
Også dejligt der er nogen der har flyttet han ind i vejkanten, det bare slet ikke fedt at finde din kat efter en hel nat på vejen 
er helt sikker på at i har givet ham et fantastisk liv, selvom det sluttede for tidligt
Håber i er ok 
Han er blevet meldt flere gange.. Men han må desværre gerne fange dem på hans grund, og aflive dem da han både er slagter og jæger. 
altså efter at ejeren har fået advarsler på skrift ..
og når de ind på hans grund og han ikke når at fange dem, gør hans hund, og den dræber dem altså.
Den mand er også grunden til st vi ikke får kat så længe vi bir her, tænk hvis den slap ud og kom ind i hans have
Den der har lagt ham, har lagt ham så pænt som at hvis han lå og sov på terassen en varm sommerdag, så han var ikke bare kylet ind til siden, eller blevet skubbet med foden og selvom det kan være "ligemeget" så betyder det stadig noget, for så ved jeg at det ikke bare er en eller anden dum bølle der har kørt ham ned fordi han/hun absolut skulle køre alt for stærkt igennem byen, men én der faktisk har dårlig samvittighed og synes at det selv ville være forfærdeligt at opdage sin kat blive kørt ned og at den der har gjort det bare var ligeglad... Hvis det giver mening? 
Jeg er helt klart den der tager det tungest, for ja, han blev født i min hånd og jeg vidste at han var noget specielt og så var han jo Silas' Hansedreng.. De to var bestemt pot og pande, men Hans har desværre været meget udekat fordi han ikke helt har kunnet acceptere at vores hunkat har fået endnu et kuld.. Så Silas vil ikke rigtig lægge mærke til at han ikke er her mere... Men det er vel i sig selv også en god ting, for så behøver jeg da ikke tage den snak med ham..
Eeeej, sådan en mand burde da bo i lejlighed på 3. sal, så han ikke blev generet af naturen.. fyda føjda en slemmerian!

Jeg ville tæve ham hvis han gjorde mine katte noget!!