Det har bare været den værste start på dagen!! 

Min lille Hansedreng er død, han er blevet kørt ned mens vi har ligget og sovet....
Jeg opdagede ham da jeg var på vej til at skulle køre Anders op til hans lift og Silas i dagpleje, der lå han bare.... Helt stille, som om han sov i vejkanten, Anders var i forvejen for sent til hans lift, så jeg blev nødt til at køre videre, men det var med tårene trillende ned af kinderne på mig og snøften og mange "Æv for satan også!!" at jeg kørte videre...
Lille Hans nåede at blive en uge ældre end Silas, for han er født præcis en uge før Silas, jeg hjalp ham endda til verdenen og han er faktisk blevet født direkte i hånden på mig... Åååh
Det gør sgu ondt at skrive det her 

Min lille Hansemand, hvor er det bare uretfærdigt, du skulle have nået at blive en gammel hyggelig dreng der skulle ligge herinde foran kakkelovnen og bare hygge dig og blive kælet med, men det nåede du bare aldrig! 

Han er blevet begravet og har fået plantet stedmoderblomster omkring sin grav for så ved han at jeg altid passer på ham og så en smuk lavenelbusk så der altid dufter smukt henne ved ham.... 

Sov godt min lille dreng, du er allerede MEGET savnet!! 

Anmeld