Fandt ham i vejkanten...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.025 visninger
42 svar
5 synes godt om
23. september 2013

Muhmi

Det har bare været den værste start på dagen!! 

Min lille Hansedreng er død, han er blevet kørt ned mens vi har ligget og sovet.... Jeg opdagede ham da jeg var på vej til at skulle køre Anders op til hans lift og Silas i dagpleje, der lå han bare.... Helt stille, som om han sov i vejkanten, Anders var i forvejen for sent til hans lift, så jeg blev nødt til at køre videre, men det var med tårene trillende ned af kinderne på mig og snøften og mange "Æv for satan også!!" at jeg kørte videre...

Lille Hans nåede at blive en uge ældre end Silas, for han er født præcis en uge før Silas, jeg hjalp ham endda til verdenen og han er faktisk blevet født direkte i hånden på mig... Åååh  Det gør sgu ondt at skrive det her 

Min lille Hansemand, hvor er det bare uretfærdigt, du skulle have nået at blive en gammel hyggelig dreng der skulle ligge herinde foran kakkelovnen og bare hygge dig og blive kælet med, men det nåede du bare aldrig! 

Han er blevet begravet og har fået plantet stedmoderblomster omkring sin grav for så ved han at jeg altid passer på ham og så en smuk lavenelbusk så der altid dufter smukt henne ved ham.... 

Sov godt min lille dreng, du er allerede MEGET savnet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Janni.

Åh nej Føler med jer. Det er aldrig sjovt at sige farvel til et familiemedlem.

Anmeld

23. september 2013

B&J

ÅHHHHH nej det gør mig så ondt at læse søde

sender dig en masse krammer og en masse tanker og håber i får krammet en  masse idag

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Åh nej Føler med jer. Det er aldrig sjovt at sige farvel til et familiemedlem.

Nej det er sgu ej...  Han har ellers altid været så dygtig til at kigge sig for, men ja, det er vel uvant at bo herude hvor folk aldrig regner med der er andre end dem på vejen når det er mørkt! Det er sgu ikke fair, når nu vi bor i sådan en lille by at folk ikke kan overholde fartgrænserne, for er sikker på han var blevet tilbage hvis han havde vist hvor hurtigt den har kørt... Han har altid været super forsigtig på vejene 

Anmeld

23. september 2013

serinasmor

det er aldrig sjovt at miste

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

B&J skriver:

ÅHHHHH nej det gør mig så ondt at læse søde

sender dig en masse krammer og en masse tanker og håber i får krammet en  masse idag

Taak søde, det gør mig også ondt at skulle skrive det  Det var bestemt ikke lige sådan jeg havde regnet med min dag skulle være... 

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

serinasmor skriver:

det er aldrig sjovt at miste

Bestemt ikke 

Anmeld

23. september 2013

Dot D

Det er jeg ked af for dig/jer...

Anmeld

23. september 2013

Michella2

Til dig 

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Min lille Klodshans  Og min dejlige Silas 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.