Fandt ham i vejkanten...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

baby012

Åh nej

det gær mig rigtig ondt at høre, ved hvor meget han betød for dig 

RIP lille mis.. 

Men dejligt du fandt ham og fik ham hjem til jer igen, der er bare ikke noget værre end når de bare ikke kommer tilbage 

Man skal passe på at lukke sine dyr ud i den her verden, der er rigtig mange grumme onde menesker  

vi har en mand på vejen som indfanger katte og skyder dem  

DUMME BIL !!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Muhmi

2babygirls skriver:

Øv lille kat
I det mindste fandt du ham. Madeleines kattekilling forsvandt dagen inden vi skulle holde dåb, og vi fandt ham aldrig

Ååh nej, det er bestemt heller ikke sjovt  De kommer bare til at betyde så meget for os...

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

baby012 skriver:

Åh nej

RIP lille mis.. 

Men dejligt du fandt ham og fik ham hjem til jer igen, der er bare ikke noget værre end når de bare ikke kommer tilbage 

Man skal passe på at lukke sine dyr ud i den her verden, der er rigtig mange grumme onde menesker  

DUMME BIL !!!!! 

Jeg er også glad for at han kom med hjem igen og han var bare så fin, kunne slet ikke se at han var blevet ramt, han var bare stiv og kold  Havde været tusind gange værre hvis han var blevet splattet 

Åååh nej hvor forfærdeligt!!  Det er da vel ikke lovligt!? 

Anmeld

23. september 2013

Mother-love

Muhmi skriver:

Tusind tak sakl du have.. Har malet nu her og har fået mine tanker lidt derhen af istedet, men ja.. Det er stadig en total lortedag 

Ja det ret rart nok at få tankerne lidt væk. Men man har også brug for at sørge over det man har mistet.

Anmeld

23. september 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Ååh nej, det er bestemt heller ikke sjovt  De kommer bare til at betyde så meget for os...

Helt vildt... Gad godt hun fik en ny, men det vil farmand ikke, øv

Anmeld

23. september 2013

Nessie

Muhmi skriver:

Det kan jeg også mærke at jeg er, jeg er bare helt bombet i hovedet... Jeg synes det er SÅ synd for ham at han skulle lide den skæbne Det eneste jeg håber på er at det er gået stærkt så han ikke har mærket noget...

Ja, det værste er næsten alle de tanker man gør sig, man vil jo så gerne være sikker på at de ikke har lidt.

Anmeld

23. september 2013

Nessie

Muhmi skriver:

Det kan jeg også mærke at jeg er, jeg er bare helt bombet i hovedet... Jeg synes det er SÅ synd for ham at han skulle lide den skæbne Det eneste jeg håber på er at det er gået stærkt så han ikke har mærket noget...

Ja, det værste er næsten alle de tanker man gør sig, man vil jo så gerne være sikker på at de ikke har lidt.

Anmeld

23. september 2013

Nessie

baby012 skriver:

Åh nej

RIP lille mis.. 

DUMME BIL !!!!! 

Meld ham til politiet, det er ikke lovligt for almindelige mennesker at aflive dyr på nogen måder

Anmeld

23. september 2013

M&N

23. september 2013

baby012

Muhmi skriver:

Jeg er også glad for at han kom med hjem igen og han var bare så fin, kunne slet ikke se at han var blevet ramt, han var bare stiv og kold  Havde været tusind gange værre hvis han var blevet splattet 

Åååh nej hvor forfærdeligt!!  Det er da vel ikke lovligt!? 

Det lyder også til at i fik holdt en rigtig fin lille begravelse for ham 

Også dejligt der er nogen der har flyttet han ind i vejkanten, det bare slet ikke fedt at finde din kat efter en hel nat på vejen 

er helt sikker på at i har givet ham et fantastisk liv, selvom det sluttede for tidligt  Håber i er ok 

Han er blevet meldt flere gange.. Men han må desværre gerne fange dem på hans grund, og aflive dem da han både er slagter og jæger.

altså efter at ejeren har fået advarsler på skrift ..  

og når de ind på hans grund og han ikke når at fange dem, gør hans hund, og den dræber dem altså. 

Den mand er også grunden til st vi ikke får kat så længe vi bir her, tænk hvis den slap ud og kom ind i hans have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.