Fandt ham i vejkanten...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

Muhmi

Aisha skriver:

Nej hvor synd min mors kat stak af hjemme fra, for 2 måneder siden hun har også søgt i vejkanterne osv. Men ingen spor at den store gamle kat

Puha jeg håber I finder den, det er batemt heller ikke sjovt at gå i uvidenhed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Muhmi

Havanagila skriver:

Åhh gåsehud over hele kroppen. Hvor er det synd for jer
Det er så skide hårdt når man finder sine kære på den måde.
Jeg har desværre også mistet to katte men de er aldrig blevet fundet. Det har også været hårdt. For ville idet mindste gerne have begravet dem. Og selvom det er 8 år siden jeg mistede den første kigger jeg stadig efter hende. Hvis jeg ser en kat der ligner hende.

Øv altså.

Jeg havde bare sådan håbet at han skulle blive en gammel kat, for han var bare SÅ dejlig, sød, tilgivende, kærlig og hengiven... Man kunne prikke ham i øjet og han ville bare opføre sig som om at syntes det var dejligt... Og så var han bare den sødeste lille killing som bare var så klodset og løb ind i alting... Derfor KlodsHans... Ååårh... Han var bare den slags kat som man kan se sig selv blive gammel sammen med  Ikke én af de der reseverede katte der helst bare vil ligge for sig selv og være uafhængig af et menneske, men virkelig en kat der ELSKEDE vores selskab ligeså meget som vi elskede hans.... Puha, nu begynder jeg at græde igen 

Anmeld

23. september 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Det har bare været den værste start på dagen!! 

Min lille Hansedreng er død, han er blevet kørt ned mens vi har ligget og sovet.... Jeg opdagede ham da jeg var på vej til at skulle køre Anders op til hans lift og Silas i dagpleje, der lå han bare.... Helt stille, som om han sov i vejkanten, Anders var i forvejen for sent til hans lift, så jeg blev nødt til at køre videre, men det var med tårene trillende ned af kinderne på mig og snøften og mange "Æv for satan også!!" at jeg kørte videre...

Lille Hans nåede at blive en uge ældre end Silas, for han er født præcis en uge før Silas, jeg hjalp ham endda til verdenen og han er faktisk blevet født direkte i hånden på mig... Åååh &nbspet gør sgu ondt at skrive det her 

Min lille Hansemand, hvor er det bare uretfærdigt, du skulle have nået at blive en gammel hyggelig dreng der skulle ligge herinde foran kakkelovnen og bare hygge dig og blive kælet med, men det nåede du bare aldrig! 

Han er blevet begravet og har fået plantet stedmoderblomster omkring sin grav for så ved han at jeg altid passer på ham og så en smuk lavenelbusk så der altid dufter smukt henne ved ham.... 

Sov godt min lille dreng, du er allerede MEGET savnet!! 

Sov godt lille mis

Anmeld

23. september 2013

Kief31

Muhmi skriver:

Nej det er sgu ej...  Han har ellers altid været så dygtig til at kigge sig for, men ja, det er vel uvant at bo herude hvor folk aldrig regner med der er andre end dem på vejen når det er mørkt! Det er sgu ikke fair, når nu vi bor i sådan en lille by at folk ikke kan overholde fartgrænserne, for er sikker på han var blevet tilbage hvis han havde vist hvor hurtigt den har kørt... Han har altid været super forsigtig på vejene 

Det er trist, men hvad man kan forvente, når man lader sine dyr rende løs. En bil behøver ikke kører stærkt for at kører dyr ned, dyret kan løbe over vejen lige idet bilen kommer, fordi de får øje på noget på den anden side. Det er dybt uansvarligt at lade sine dyr rende rundt i alle andres haver osv, hvem siger naboen gider have kat? Og hvis naboen har en hund der ikke kan lide kat, som "æder" den, når den kommer i hans have, er naboen så også et dumt uansvarligt svin? Eller burde man bare lave en lukket kattegård, så man holder sin kat hos sig selv? Hvordan kan man give andre skylden for sin egen uansvarlighed?

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Kief31 skriver:

Det er trist, men hvad man kan forvente, når man lader sine dyr rende løs. En bil behøver ikke kører stærkt for at kører dyr ned, dyret kan løbe over vejen lige idet bilen kommer, fordi de får øje på noget på den anden side. Det er dybt uansvarligt at lade sine dyr rende rundt i alle andres haver osv, hvem siger naboen gider have kat? Og hvis naboen har en hund der ikke kan lide kat, som "æder" den, når den kommer i hans have, er naboen så også et dumt uansvarligt svin? Eller burde man bare lave en lukket kattegård, så man holder sin kat hos sig selv? Hvordan kan man give andre skylden for sin egen uansvarlighed?

Gider du at være venlig at smutte langt væk fra den her "debat" hvad bilder du dig egentlig ind... Smut pomfrit, jeg bad så absolut ikke om din mening.

Anmeld

23. september 2013

o1Mutte

Kief31 skriver:

Prøv da lige at have lidt situationsfornemmelse!

Magen til ufølsomhed skal man da lede længe efter

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

o1Mutte skriver:

Prøv da lige at have lidt situationsfornemmelse!

Magen til ufølsomhed skal man da lede længe efter

Kunne fa'mer ikke være mere enig!!

Anmeld

23. september 2013

Mother-love

Muhmi skriver:

Jeg havde bare sådan håbet at han skulle blive en gammel kat, for han var bare SÅ dejlig, sød, tilgivende, kærlig og hengiven... Man kunne prikke ham i øjet og han ville bare opføre sig som om at syntes det var dejligt... Og så var han bare den sødeste lille killing som bare var så klodset og løb ind i alting... Derfor KlodsHans... Ååårh... Han var bare den slags kat som man kan se sig selv blive gammel sammen med  Ikke én af de der reseverede katte der helst bare vil ligge for sig selv og være uafhængig af et menneske, men virkelig en kat der ELSKEDE vores selskab ligeså meget som vi elskede hans.... Puha, nu begynder jeg at græde igen 

Øv altså. Det er så hårdt når man mister sine kære.
Lige en herfra

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

Havanagila skriver:

Øv altså. Det er så hårdt når man mister sine kære.
Lige en herfra

Tusind tak sakl du have.. Har malet nu her og har fået mine tanker lidt derhen af istedet, men ja.. Det er stadig en total lortedag 

Anmeld

23. september 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Det har bare været den værste start på dagen!! 

Min lille Hansedreng er død, han er blevet kørt ned mens vi har ligget og sovet.... Jeg opdagede ham da jeg var på vej til at skulle køre Anders op til hans lift og Silas i dagpleje, der lå han bare.... Helt stille, som om han sov i vejkanten, Anders var i forvejen for sent til hans lift, så jeg blev nødt til at køre videre, men det var med tårene trillende ned af kinderne på mig og snøften og mange "Æv for satan også!!" at jeg kørte videre...

Lille Hans nåede at blive en uge ældre end Silas, for han er født præcis en uge før Silas, jeg hjalp ham endda til verdenen og han er faktisk blevet født direkte i hånden på mig... Åååh  Det gør sgu ondt at skrive det her 

Min lille Hansemand, hvor er det bare uretfærdigt, du skulle have nået at blive en gammel hyggelig dreng der skulle ligge herinde foran kakkelovnen og bare hygge dig og blive kælet med, men det nåede du bare aldrig! 

Han er blevet begravet og har fået plantet stedmoderblomster omkring sin grav for så ved han at jeg altid passer på ham og så en smuk lavenelbusk så der altid dufter smukt henne ved ham.... 

Sov godt min lille dreng, du er allerede MEGET savnet!! 

Øv lille kat
I det mindste fandt du ham. Madeleines kattekilling forsvandt dagen inden vi skulle holde dåb, og vi fandt ham aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.