Nessie skriver:
Ha ha, vi var også kun et par stykker der kom alene, resten havde deres mænd med 
Vi er jo heldigvis forskellige, så det kan være din mand synes det er meget spændende 
Jeg havde også lidt svært ved det der med sundhedsplejersken, og sidst spurgte jeg hende aldrig til råds, fordi jeg ikke tænkt over det, men denne gang har hun fulgt os tæt fra dagen efter vi kom hjem, fordi vi skulle finde ud af om Isabella tog ordentligt på. Og det har altså været rigtig rart.VI har en meget sød sundhedsplejerske, der også lytter til mine tanker og erfaringer, og ikke bare dikterer et eller andet.
Ja vi er jo heldigvis alle forskellige

han havde heller ikke så meget lyst til at komme med og høre om selve fødslen, men det var han, og han var endnu mere interesseret i det end jeg var inden vi tog derfra igen , og snakkede ikke om andet hele vejen hjem i bilen
så kan jo være han bliver overrasket over dette, og der måske også er lidt interessant for ham

vi får se, jeg er meget spændt
hvor er det dejligt at høre du denne gang har haft et rigtig godt forhold til sundhedsplejersken, og ja det kommer nok også automatisk når hun kommer og følger jer og isabella tæt der i starten,.
Jeg har så også allerede haft besøg af sundhedsplejersken en enkelt gang i sidste uge, og det var faktisk helt rart at sætte ansigt på hende, og jeg tror såmænd også vi vil få et godt samarbejde.

Anmeld