34+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Puha, det går da odt nok hurtigt 

Du er SÅ fin med den strutmave 

Kan godt forstå at du glæder dig til JM besøg, det er altid lidt hyggeligt 

Jeg var alene afsted til det der amme-halløj, og må indrømme at jeg ikke rigtig k se hvad mændene skulle dér, men sig lige til, hvad din mand fik ud af det. Det er lidt sjovt at se om man bare selv er sær, eller om andre virkelig fik noget ud af det 

Ja det er så vildt at tænke på at nu der blot 40 dage til termin

Haha det må jeg vist hellere lade være med at læse for manden for han er halvt tvunget med
nej det skal forståes sådan at vi begge ønsker at jeg ammer, men jeg har også fra start givet udtryk for at jeg måske for brug for en del støtte og hjælp i starten og derfor synes jeg det ville være rigtig rart at han tog med og også havde info omkring selve amningen. og ved at hvis jeg bare sidder og fortæller ham det så ryger det ud af det andet øre igen haha
Men ak vi skal først afsted på torsdag så kan være det bliver lavet om inden da, men skal nok vende tilbage hvis han kommer med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Ja det er så vildt at tænke på at nu der blot 40 dage til termin

Haha det må jeg vist hellere lade være med at læse for manden for han er halvt tvunget med
nej det skal forståes sådan at vi begge ønsker at jeg ammer, men jeg har også fra start givet udtryk for at jeg måske for brug for en del støtte og hjælp i starten og derfor synes jeg det ville være rigtig rart at han tog med og også havde info omkring selve amningen. og ved at hvis jeg bare sidder og fortæller ham det så ryger det ud af det andet øre igen haha
Men ak vi skal først afsted på torsdag så kan være det bliver lavet om inden da, men skal nok vende tilbage hvis han kommer med

Ha ha, stakkels din mand 

Det eneste budskab til mændene der var på det "kursus" jeg var på, var at de skulle sørge for at servicere moderen. Og det giver jo et eller andet sted sig selv, når man sidder dér med babyen knappet på i mange timer. 
Og så får de da set bare bryster i den lille film 

De mænd der var med ved "vores", så ud til at kede sig pænt meget 

Støtte er jeg sikker på at du nok skal få, uanset hvad. Og det er da fint at han tager med, så kan han måske huske noget du ikke kan. 
Og så skal du huske at du ALTID kan ringe til din sundhedsplejerske og få hende til at komme ud og hjælpe dig 

Anmeld

23. september 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Ha ha, stakkels din mand 

Det eneste budskab til mændene der var på det "kursus" jeg var på, var at de skulle sørge for at servicere moderen. Og det giver jo et eller andet sted sig selv, når man sidder dér med babyen knappet på i mange timer. 
Og så får de da set bare bryster i den lille film 

De mænd der var med ved "vores", så ud til at kede sig pænt meget 

Støtte er jeg sikker på at du nok skal få, uanset hvad. Og det er da fint at han tager med, så kan han måske huske noget du ikke kan. 
Og så skal du huske at du ALTID kan ringe til din sundhedsplejerske og få hende til at komme ud og hjælpe dig 

Haha nu føler jeg mig helt ond haha. Ej har kun kommenteret at jeg gerne vil have ham med, men ja nu må vi se. Kan godt se som du beskriver at der nok ikke er særlig meget spænedende info til mændene
ja skal nok huske at få støtte og vejledning ved sp, det skal jeg nok bare lige vende mig til.

Anmeld

23. september 2013

Menne

Du har den fineste mave.. Og nu kommer terminen også tæt på, hva?  Må jeg spørge til, hvormeget jm skønne lillemanden til? Da jeg var til jm 30+0 skønnede hun min "lille" pige til 1800 g. Jeg synes, det lød helt vildt 

Anmeld

23. september 2013

BigHope13

Menne skriver:

Du har den fineste mave.. Og nu kommer terminen også tæt på, hva?  Må jeg spørge til, hvormeget jm skønne lillemanden til? Da jeg var til jm 30+0 skønnede hun min "lille" pige til 1800 g. Jeg synes, det lød helt vildt 

Mange tak for din søde kommentar, jeg var sidst til jm i uge 28 og der blev han skønnet lidt over gennemsnittet med ca 1300-1400 g
men skal afsted nu her på onsdag og glæder mig sådan til at høre hvad han ligger på nu, men synes da umiddelbart ikke 1800 g lyder så voldsomt i uge 30 kan være baby bare lige har vokset i et godt ryk

Anmeld

23. september 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Haha nu føler jeg mig helt ond haha. Ej har kun kommenteret at jeg gerne vil have ham med, men ja nu må vi se. Kan godt se som du beskriver at der nok ikke er særlig meget spænedende info til mændene
ja skal nok huske at få støtte og vejledning ved sp, det skal jeg nok bare lige vende mig til.

Ha ha, vi var også kun et par stykker der kom alene, resten havde deres mænd med 
Vi er jo heldigvis forskellige, så det kan være din mand synes det er meget spændende 

Jeg havde også lidt svært ved det der med sundhedsplejersken, og sidst spurgte jeg hende aldrig til råds, fordi jeg ikke tænkt over det, men denne gang har hun fulgt os tæt fra dagen efter vi kom hjem, fordi vi skulle finde ud af om Isabella tog ordentligt på. Og det har altså været rigtig rart.VI har en meget sød sundhedsplejerske, der også lytter til mine tanker og erfaringer, og ikke bare dikterer et eller andet.

Anmeld

23. september 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Ha ha, vi var også kun et par stykker der kom alene, resten havde deres mænd med 
Vi er jo heldigvis forskellige, så det kan være din mand synes det er meget spændende 

Jeg havde også lidt svært ved det der med sundhedsplejersken, og sidst spurgte jeg hende aldrig til råds, fordi jeg ikke tænkt over det, men denne gang har hun fulgt os tæt fra dagen efter vi kom hjem, fordi vi skulle finde ud af om Isabella tog ordentligt på. Og det har altså været rigtig rart.VI har en meget sød sundhedsplejerske, der også lytter til mine tanker og erfaringer, og ikke bare dikterer et eller andet.

Ja vi er jo heldigvis alle forskellige
han havde heller ikke så meget lyst til at komme med og høre om selve fødslen, men det var han, og han var endnu mere interesseret i det end jeg var inden vi tog derfra igen , og snakkede ikke om andet hele vejen hjem i bilen
så kan jo være han bliver overrasket over dette, og der måske også er lidt interessant for ham vi får se, jeg er meget spændt

hvor er det dejligt at høre du denne gang har haft et rigtig godt forhold til sundhedsplejersken, og ja det kommer nok også automatisk når hun kommer og følger jer og isabella tæt der i starten,.
Jeg har så også allerede haft besøg af sundhedsplejersken en enkelt gang i sidste uge, og det var faktisk helt rart at sætte ansigt på hende, og jeg tror såmænd også vi vil få et godt samarbejde.

Anmeld

23. september 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

42 dage til termin - 6 uger til termin

tiden suser forbi og fatter ikke at om maks 8 uger har min skønne guldklump i armene.
Der er ikke sket det store denne sidste uge , men ser sådan frem til den uge vi går ind i, skal nemlig til jordemoder på onsdag, og glæder mig til at høre hvad hun skønner bassen til nu Torsdag skal vi til et foredrag omkring amning og tilknytning til barnet, og jeg forventer at få en masse god info deromkring ,

lige to billeder herfra og ønsker jer en super weekend

(undskylder at billederne ser så sløret ud , ved ikke lige hvad der sker )

Hvor er du fin - flot babyhule  

Lyder spændende med skøn på baby og foredraget

Anmeld

23. september 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Tusin

Hvor er du fin - flot babyhule  

Lyder spændende med skøn på baby og foredraget

Tusind tak
ja det bliver meget spændende, glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.