34+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

hvo

Jeg er helt klar, hun skal bare komme nu.

Jeg fik også bagt minimuffins og pizza snegle til fryseren igår, vores fryser er desværre ikke så stor (halv køleskab og halv fryser - 3 skuffer), så vi kan desværre ikke fryse det vilde ned, selvom jeg gerne ville.

Vi har fået samlet alle møbler, sat på plads, vasket tøj og lagt på plads, har næsten også pakket alt til sygehuset - undtagen de ting jeg bruger dagligt.

Men onsdag, torsdag og fredag har jeg haft en syg dreng hjemme, så der er tiden gået lidt hurtigere.

Ellers er der så ikke noget kreativt du kan lave de dage du bare skal være på langs? Jeg sidder nogen gange med benene oppe og laver perler.

Ej hvor lækkert du har fået lavet lidt til fryseren trods lidt pladsmangel det bare rart at have en smule og Mums pizza snegle , det tror jeg også jeg skal have lavet

hvor dejligt i bare er klar så kan hun bare komme når hun har lyst heldigvis har jeg ret meget på programmet resten af september måned, så venter med at gøre de sidste ting klar til oktober så håber jeg tiden går lidt med det.

Jo jeg laver også lidt perler, og så har jeg brugt en masse tid på at se serier i fjernsynet Hehe og så har jeg lige købt "mine første år" bog som jeg vil have udfyldt lidt i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare sød, tak fordi du sammenligner mig med din egen mave, synes nemlig du var så flot gravid arr okay det lyder måske lidt selvglad haha Men ja synes vores maver ligner hinanden en del

Kan slet ikke forholde mig til at jeg skal være mor, det jo bare helt vildt altså, men ihhh hvor jeg dog glæder mig , tror jeg kommer til at skulle nive mig i armen nogen gange undervejs og fortælle mig selv, den er god nok, du er mor til den baby

Hvor er du sød!!!
Og man må gerne være selvglad!

Ja, sådan havde jeg det også! Jeg var SLET IKKE klar, men på den anden side var jeg mega klar.. Ubeskrivelig følelse

Og glæd dig.. Det er den største gave du får ever!!!

Anmeld

22. september 2013

BigHope13

AnthonsMor skriver:

Hvor er du sød!!!
Og man må gerne være selvglad!

Ja, sådan havde jeg det også! Jeg var SLET IKKE klar, men på den anden side var jeg mega klar.. Ubeskrivelig følelse

Og glæd dig.. Det er den største gave du får ever!!!

Hehe

ja det kan jeg godt nikke genkendende til, det bare så surealistisk at man rent faktisk snart skal være mor. for blot 1 år siden troede jeg aldrig nogensinde jeg fik lov at få den titel, men heldigvis lykkedes det os.
Og vi glæder os mere end noget andet

Anmeld

22. september 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Hehe

ja det kan jeg godt nikke genkendende til, det bare så surealistisk at man rent faktisk snart skal være mor. for blot 1 år siden troede jeg aldrig nogensinde jeg fik lov at få den titel, men heldigvis lykkedes det os.
Og vi glæder os mere end noget andet

Selvfølgelig skal du være mor
Og garanteret mere end én gang

Anmeld

22. september 2013

NovemberBaby2013

Årrrh, glæder mig sådan til at se ham! - Og du er som altid....
Super smuk!

Anmeld

22. september 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Årrrh, glæder mig sådan til at se ham! - Og du er som altid....
Super smuk!

Det gør vi virkelig også, bliver så vildt snart at skulle møde ham
og tusind tusind tak for din søde kommentar

Anmeld

23. september 2013

Moma

Du ser da skide godt ud! Undskyld sproget.

Nu nærmer tiden sig med hastige skridt (eller du synes nok, at tiden nærmer sig med langsomme skridt ).

Anmeld

23. september 2013

Nessie

Puha, det går da odt nok hurtigt 

Du er SÅ fin med den strutmave 

Kan godt forstå at du glæder dig til JM besøg, det er altid lidt hyggeligt 

Jeg var alene afsted til det der amme-halløj, og må indrømme at jeg ikke rigtig k se hvad mændene skulle dér, men sig lige til, hvad din mand fik ud af det. Det er lidt sjovt at se om man bare selv er sær, eller om andre virkelig fik noget ud af det 

Anmeld

23. september 2013

Muhmi

BigHope13 skriver:

42 dage til termin - 6 uger til termin

tiden suser forbi og fatter ikke at om maks 8 uger har min skønne guldklump i armene.
Der er ikke sket det store denne sidste uge , men ser sådan frem til den uge vi går ind i, skal nemlig til jordemoder på onsdag, og glæder mig til at høre hvad hun skønner bassen til nu Torsdag skal vi til et foredrag omkring amning og tilknytning til barnet, og jeg forventer at få en masse god info deromkring ,

lige to billeder herfra og ønsker jer en super weekend

(undskylder at billederne ser så sløret ud , ved ikke lige hvad der sker )

Rigtig fin babyhule 

Anmeld

23. september 2013

BigHope13

Moma skriver:

Du ser da skide godt ud! Undskyld sproget.

Nu nærmer tiden sig med hastige skridt (eller du synes nok, at tiden nærmer sig med langsomme skridt ).

ej tusind tak

heldigvis så synes jeg faktisk stadig tiden flyver men er sikker på at tiden den nok ska gå istå inden for de sidste par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.