Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh så fin du er søde tiden flyver
BigHope13 skriver: 42 dage til termin - 6 uger til termintiden suser forbi og fatter ikke at om maks 8 uger har min skønne guldklump i armene. Der er ikke sket det store denne sidste uge , men ser sådan frem til den uge vi går ind i, skal nemlig til jordemoder på onsdag, og glæder mig til at høre hvad hun skønner bassen til nu Torsdag skal vi til et foredrag omkring amning og tilknytning til barnet, og jeg forventer at få en masse god info deromkring , lige to billeder herfra og ønsker jer en super weekend(undskylder at billederne ser så sløret ud , ved ikke lige hvad der sker )
42 dage til termin - 6 uger til termintiden suser forbi og fatter ikke at om maks 8 uger har min skønne guldklump i armene. Der er ikke sket det store denne sidste uge , men ser sådan frem til den uge vi går ind i, skal nemlig til jordemoder på onsdag, og glæder mig til at høre hvad hun skønner bassen til nu Torsdag skal vi til et foredrag omkring amning og tilknytning til barnet, og jeg forventer at få en masse god info deromkring , lige to billeder herfra og ønsker jer en super weekend(undskylder at billederne ser så sløret ud , ved ikke lige hvad der sker )
Hvor er du fin gravid!
Smuk mave! Glæder mig til at se hvad du gemmer derinde
Årrh så fin en mave du har
Du har bare den smukkeste mave..
Og lækker bluse..
SMUK mave!!! Ih, nu er det snart!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128