34+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

SMUK mave!!! Ih, nu er det snart!!!

Tusind tak søde du

ja det er virkelig snart rundt om hjørnet utroligt altså, snart er der kun en mdr tilbage, whattt !!! Men ihh hvor er jeg altså også bare klar hver eneste gang jeg mærker ham møvre rundt derinde så længes jeg efter at holde ham og nusse hans kind, SUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

BigHope13

AnthonsMor skriver:

Dejlig dejlig dejlig dejlig mave altså! Når man ser sådan en mave, som faktisk ligner ens egen lidt, så savner man at være gravid!
Hvor sidder den flot

Og hvor er det vildt, at du lige om lidt skal være mor, hva!?

Hvor er du bare sød, tak fordi du sammenligner mig med din egen mave, synes nemlig du var så flot gravid arr okay det lyder måske lidt selvglad haha Men ja synes vores maver ligner hinanden en del

Kan slet ikke forholde mig til at jeg skal være mor, det jo bare helt vildt altså, men ihhh hvor jeg dog glæder mig , tror jeg kommer til at skulle nive mig i armen nogen gange undervejs og fortælle mig selv, den er god nok, du er mor til den baby

Anmeld

22. september 2013

BigHope13

sulo skriver:

Du bliver flottere og flottere og pæn trøje, har sjovt nok en magen til på nu

tusind tak for den søde kommentar

tihi H&M´s det bedste Elsker deres ventetøj

Anmeld

22. september 2013

Benjamins'mor

Rigtigt fin mave!
Nu begynder det også at komme tæt på for dig.

Anmeld

22. september 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Rigtigt fin mave!
Nu begynder det også at komme tæt på for dig.

Tusind tak

ja nu synes jeg det nærmer sig med hastige skridt håber bare den sidste månede også vil gå jævnt stærkt, så vi snart kan få vores søn i armene

Anmeld

22. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

åhh tusind tak og i lige måde

Mange tak  

Anmeld

22. september 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

Tusind tak

ja nu synes jeg det nærmer sig med hastige skridt håber bare den sidste månede også vil gå jævnt stærkt, så vi snart kan få vores søn i armene

Det kommer an på om du kan få tiden til at gå med noget.
Jeg har erfaret at hvis jeg bare slapper af hele dagen, så går tiden selvfølgelig langsom. Jeg har 16 dage til termin, synes det er en evighed.

Anmeld

22. september 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Det kommer an på om du kan få tiden til at gå med noget.
Jeg har erfaret at hvis jeg bare slapper af hele dagen, så går tiden selvfølgelig langsom. Jeg har 16 dage til termin, synes det er en evighed.

det jo lige det, indtilvidere har jeg ikke noget planlagt i oktober, men min mor kommer ud nogle dage og hjælper med at få lavet lidt mad og bagt kage til fryseren, og så mangler jeg stadig at gøre nogle ting klar til bettemanden, få vasket lidt og sat op og sådan. men ellers så forlanger kroppen også en del timer på langs dagligt, og ja du har helt ret, de dage hvor man bare slapper af og lader op, de kan godt blive lidt lange

wow 16 dage, jøsses det jo lige om lidt Er du klar??

Anmeld

22. september 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

det jo lige det, indtilvidere har jeg ikke noget planlagt i oktober, men min mor kommer ud nogle dage og hjælper med at få lavet lidt mad og bagt kage til fryseren, og så mangler jeg stadig at gøre nogle ting klar til bettemanden, få vasket lidt og sat op og sådan. men ellers så forlanger kroppen også en del timer på langs dagligt, og ja du har helt ret, de dage hvor man bare slapper af og lader op, de kan godt blive lidt lange

wow 16 dage, jøsses det jo lige om lidt Er du klar??

Jeg er helt klar, hun skal bare komme nu.

Jeg fik også bagt minimuffins og pizza snegle til fryseren igår, vores fryser er desværre ikke så stor (halv køleskab og halv fryser - 3 skuffer), så vi kan desværre ikke fryse det vilde ned, selvom jeg gerne ville.

Vi har fået samlet alle møbler, sat på plads, vasket tøj og lagt på plads, har næsten også pakket alt til sygehuset - undtagen de ting jeg bruger dagligt.

Men onsdag, torsdag og fredag har jeg haft en syg dreng hjemme, så der er tiden gået lidt hurtigere.

Ellers er der så ikke noget kreativt du kan lave de dage du bare skal være på langs? Jeg sidder nogen gange med benene oppe og laver perler.

Anmeld

22. september 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

mange tak
ja det jo slet slet ikke til at forstå for et år siden troede jeg aldrig nogensinde jeg ville få lov til at blive mor, og nu er det bare så tæt på

Det er fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.