skatja skriver:
ja det så jeg godt
jeg ved faktisk ikke engang hvad jeg får nu før skat. men jeg har omkring 10 udbetalt. det eneste positive er at vi jo får et barn mere og så får lidt flere børnepenge hver 3 mdr, vi så må fordele dem på de mdr jeg er på kontanthjælp. heldigvis kun midlertidigt
og så må vi håbe på at jeg kan amme i et godt stykke tid, det er virkelig utroligt at vi skal presses sådan økonomisk for begge at tage uddannelse og samtidig vil få flere børn til vores befolkningstal, som de jo snakker så meget om.
vi har skåret ned på alt!! og alligevel kører økonomien meget skabet.
vi kan dog håbe på at vi måske kan få mere i boligsikring hvis vores indkomst bliver mindre.
Okay, så kommer du da til at falde lidt? Eller kommer jo an på hvad din mand tjener..

Jaa, kender ikke rigtig reglerne for hvor meget man får? men kommer helt også til at give lidt her at man får bidrag..

Det er sku hårdt kan jeg godt se! Håber i klare den, men selvfølgelig gør i det

kampen kan bare godt blive lang!
Vi har aftalt at vi ikke skal have flere end hende her de næste mange år..
Det kan vi slet ikke, lige nu bor vi i en 2 værelses (har dog søgt ny lejlighed) Men der er ikke meget plads, og vi bor på 3. sal.. Det bliver hårdt for mig tror jeg, da min kæreste arbejder meget..
Man bliver nødt til at tage de muligheder der er! - desværre.. også derfor mit spørgsmål kom op til at starte med, for man bliver nødt til at undersøge hvad for nogle muligheder man egentlig har.. Jeg er ikke helt færdig med det, for min su-vejleder sagde til mig, at jeg kunne få barsel i 12 måneder.. Men da jeg kun skal have 6 kunne jeg få dobbelt op udbetalt.. (dvs. bruge hele min barsel) - Men ved ikke om det er rigtig, for har senere fået af vide at det skal jeg passe på med, for så kan jeg ikke få noget når jeg starter i skole til august - fordi jeg har opbrugt hele mit års su. (virkelig et stort rod hvad jeg gør med min barsel!)
Anmeld