Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Jeg mærkede første gang liv 18+1 og min kæreste mærkede 21+2
Jeg mærkede første gang liv 18+1 og min kæreste mærkede 21+2
Samme tid som mig, altså hvor jeg mærkede førstegang men min mor og kæreste mærkede da jeg var 20+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michelle21 skriver: Ja det er virkelig også det jeg gruer for
Ja det er virkelig også det jeg gruer for
Men det er samtidig også bare SÅ fedt at være vidne til den udvikling de tager, og være med til at præge den...
16+0 mærkede jeg de første smølfespark
18+0 mærkede manden dem udenpå
Men op til smølfesparkene mærkede jeg bobler i maven, var dog i tvivl den gang, om det var tarmgas eller baby, men ved nu at det var baby
Er i øvrigt 1. gangs
Masig skriver: Men det er samtidig også bare SÅ fedt at være vidne til den udvikling de tager, og være med til at præge den...
Absolut, det er jeg heller ikke i tvivl om, men nogle gange synes jeg bare det går for stærkt..
CroQuis skriver: 16+0 mærkede jeg de første smølfespark 18+0 mærkede manden dem udenpå Men op til smølfesparkene mærkede jeg bobler i maven, var dog i tvivl den gang, om det var tarmgas eller baby, men ved nu at det var baby Er i øvrigt 1. gangs
Hvor dejligt, det var da også tidligt at du mærkede, men jeg synes det er en sjov fornemmelse
Michelle21 skriver: Absolut, det er jeg heller ikke i tvivl om, men nogle gange synes jeg bare det går for stærkt..
Uden tvivl
Michelle21 skriver: Det lyder da dejligt, og det er virkelig forskelligt hvornår folk mærker liv første gang
Det lyder da dejligt, og det er virkelig forskelligt hvornår folk mærker liv første gang
AnthonsMor skriver: Mega forskelligt! Jeg er og var så også 30 kilo overvægtig med foranliggende moderkage, så hvad er oddsne lige
Mega forskelligt! Jeg er og var så også 30 kilo overvægtig med foranliggende moderkage, så hvad er oddsne lige
Det jo det min moderkage ligger også fortil er også lidt overvægtig.. hvornår kunne det så begynde at ses??
Michelle21 skriver: Det jo det min moderkage ligger også fortil er også lidt overvægtig.. hvornår kunne det så begynde at ses??
AnthonsMor skriver: Folk der kendte mig kunne se det omkring uge 15, kunder i butikken bemærkede det da jeg var ca halvvejs
Folk der kendte mig kunne se det omkring uge 15, kunder i butikken bemærkede det da jeg var ca halvvejs
OKay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128