Hvornår mærkede i liv første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Michelle21

emmagirl skriver:

Jeg mærkede første gang liv 18+1 og min kæreste mærkede 21+2  

Samme tid som mig, altså hvor jeg mærkede førstegang men min mor og kæreste mærkede da jeg var 20+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Masig

Michelle21 skriver:

Ja det er virkelig også det jeg gruer for  

Men det er samtidig også bare SÅ fedt at være vidne til den udvikling de tager, og være med til at præge den...

Anmeld

18. september 2013

CroQuis

16+0 mærkede jeg de første smølfespark 

18+0 mærkede manden dem udenpå 

Men op til smølfesparkene mærkede jeg bobler i maven, var dog i tvivl den gang, om det var tarmgas eller baby, men ved nu at det var baby 

Er i øvrigt 1. gangs 

Anmeld

18. september 2013

Michelle21

Masig skriver:

Men det er samtidig også bare SÅ fedt at være vidne til den udvikling de tager, og være med til at præge den...

Absolut, det er jeg heller ikke i tvivl om, men nogle gange synes jeg bare det går for stærkt..

Anmeld

18. september 2013

Michelle21

CroQuis skriver:

16+0 mærkede jeg de første smølfespark 

18+0 mærkede manden dem udenpå 

Men op til smølfesparkene mærkede jeg bobler i maven, var dog i tvivl den gang, om det var tarmgas eller baby, men ved nu at det var baby 

Er i øvrigt 1. gangs 

Hvor dejligt, det var da også tidligt at du mærkede, men jeg synes det er en sjov fornemmelse

Anmeld

18. september 2013

Masig

Michelle21 skriver:

Absolut, det er jeg heller ikke i tvivl om, men nogle gange synes jeg bare det går for stærkt..

Uden tvivl 

Anmeld

18. september 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Det lyder da dejligt, og det er virkelig forskelligt hvornår folk mærker liv første gang

Mega forskelligt! Jeg er og var så også 30 kilo overvægtig med foranliggende moderkage, så hvad er oddsne lige

Anmeld

18. september 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Mega forskelligt! Jeg er og var så også 30 kilo overvægtig med foranliggende moderkage, så hvad er oddsne lige

Det jo det min moderkage ligger også fortil er også lidt overvægtig.. hvornår kunne det så begynde at ses??

Anmeld

18. september 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Det jo det min moderkage ligger også fortil er også lidt overvægtig.. hvornår kunne det så begynde at ses??

Folk der kendte mig kunne se det omkring uge 15, kunder i butikken bemærkede det da jeg var ca halvvejs

Anmeld

18. september 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Folk der kendte mig kunne se det omkring uge 15, kunder i butikken bemærkede det da jeg var ca halvvejs

OKay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.