Hvornår mærkede i liv første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
49 svar
11 synes godt om
17. september 2013

Michelle21

Hej i dejlige damer.

Jeg sad og tænkte på at det kunne være lidt sjovt og se hvornår i begyndte at mærke liv første gang?

Jeg selv mærkede min lille prins da jeg var 18+1 og er idag 20+5 og jeg mærker ham rigtig tit, både min mor og min kæreste har mærket spark udenpå maven, hvornår gjorde jeres mand/kæreste??

Håber i vil dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

grinny

Jeg var 17+3 da jeg mærkede ham første gang, mener jeg var omkring uge 19 da kæresten mærkede ham

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

grinny skriver:

Jeg var 17+3 da jeg mærkede ham første gang, mener jeg var omkring uge 19 da kæresten mærkede ham

Hvor dejligt, jeg fik nemlig af vide at jeg nok først ville mærke liv når jeg var omkring 24 uger henne, fordi min moderkage ligger foran, men jeg synes det er så hyggeligt

Anmeld

17. september 2013

...,

16+5 men kan kun mærke ham når jeg ligger mine hænder på maven og trykker en lille smule.. det er vildt fantastisk at mærke de små puf, glæder mig til at det kan mærkes uden en hånd på mavsen er 17+3 i dag så der går forhåbentlig ikke så lang tid endnu

Anmeld

17. september 2013

Trekløver(:

Michelle21 skriver:

Hej i dejlige damer.

Jeg sad og tænkte på at det kunne være lidt sjovt og se hvornår i begyndte at mærke liv første gang?

Jeg selv mærkede min lille prins da jeg var 18+1 og er idag 20+5 og jeg mærker ham rigtig tit, både min mor og min kæreste har mærket spark udenpå maven, hvornår gjorde jeres mand/kæreste??

Håber i vil dele

18+0

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Februar-Baby<3 skriver:

16+5 men kan kun mærke ham når jeg ligger mine hænder på maven og trykker en lille smule.. det er vildt fantastisk at mærke de små puf, glæder mig til at det kan mærkes uden en hånd på mavsen er 17+3 i dag så der går forhåbentlig ikke så lang tid endnu

Hvor dejligt  ja han er så meget aktiv hver gang jeg sidder og strikker, (er ved at strikke bluse til ham) og det er virkelig hyggeligt

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Mor1991 skriver:

18+0

Var det både dig og din kæreste??

Anmeld

17. september 2013

HopinWishin

mindes først det var i uge 20 jeg mærkede hende =)

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

HopinWishin skriver:

mindes først det var i uge 20 jeg mærkede hende =)

Det skønt 

Anmeld

17. september 2013

Trekløver(:

Michelle21 skriver:

Var det både dig og din kæreste??

Min kæreste mærkede hende først udenpå et par dage efter. Jeg mærkede aldrig det berømte bobler, men det startede som puf 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.