Hvornår mærkede i liv første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Michelle21

Masig skriver:

Ja det er så fantastisk når kæresten også får lov at mærke det.. Tror også det gør det mere virkeligt for de stakkels mænd, som jo ellers bare står udenfor og må se på uden at vide/føle hvad der egentlig sker....

Og ja tiden kan nogle gange føles meget langsom, men ligeså langsom som den føles til tider, ligeså hurtig kan den føles andre gange... Jeg kan huske det som igår vores lille guldklump kom til verden, og han bliver 14 mdr i morgen!! og kan sige enkelte ord, kravle, snart gå, rede sit eget hår og ja bare være selvstændig... Det er slet ikke til at forstå...

Ja jeg vil godt tro at tiden går hurtigt når først de er født og man får tid med dem uden for maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Michelle21

Lykke:) skriver:

Jeg mærkede bobler omkring uge 16 og min kæreste mærkede små prik i uge 17 eller 18

Det var da egentlig tidligt  

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Det var da egentlig tidligt  

Ja

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Lykke:) skriver:

Ja

Men sikkert dejligt alligevel

Anmeld

17. september 2013

Masig

Michelle21 skriver:

Ja jeg vil godt tro at tiden går hurtigt når først de er født og man får tid med dem uden for maven

De første par måneder gik langsomt, men så tog udviklingen for alvor fart og SÅ gik det stærkt!!! Der sker bare så meget på så kort tid, at man virkelig ikke kan følge med...

Anmeld

17. september 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Hej i dejlige damer.

Jeg sad og tænkte på at det kunne være lidt sjovt og se hvornår i begyndte at mærke liv første gang?

Jeg selv mærkede min lille prins da jeg var 18+1 og er idag 20+5 og jeg mærker ham rigtig tit, både min mor og min kæreste har mærket spark udenpå maven, hvornår gjorde jeres mand/kæreste??

Håber i vil dele

Jeg tror jeg var et sted mellem 21+0 og 23+0, da jeg mærkede liv første gang, hvor jeg ikke var i tvivl

Anmeld

17. september 2013

mommy1991

Michelle21 skriver:

Hej i dejlige damer.

Jeg sad og tænkte på at det kunne være lidt sjovt og se hvornår i begyndte at mærke liv første gang?

Jeg selv mærkede min lille prins da jeg var 18+1 og er idag 20+5 og jeg mærker ham rigtig tit, både min mor og min kæreste har mærket spark udenpå maven, hvornår gjorde jeres mand/kæreste??

Håber i vil dele

Jeg mærkede første gang liv 18+1 og min kæreste mærkede 21+2  

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Men sikkert dejligt alligevel

Ja uden tvivl!

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Masig skriver:

De første par måneder gik langsomt, men så tog udviklingen for alvor fart og SÅ gik det stærkt!!! Der sker bare så meget på så kort tid, at man virkelig ikke kan følge med...

Ja det er virkelig også det jeg gruer for  

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Jeg tror jeg var et sted mellem 21+0 og 23+0, da jeg mærkede liv første gang, hvor jeg ikke var i tvivl

Det lyder da dejligt, og det er virkelig forskelligt hvornår folk mærker liv første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.