Hvornår mærkede i liv første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Michelle21

Ms.Sunshine skriver:

denne gang er jeg 12 uger henne, så der går nok ikke så lang tid før jeg også kan mærke liv her... Især ikke hvis baby fortsætter med at være så aktiv som den var til scanningen idag... 

Det bliver da dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Michelle21

Ms.Sunshine skriver:

denne gang er jeg 12 uger henne, så der går nok ikke så lang tid før jeg også kan mærke liv her... Især ikke hvis baby fortsætter med at være så aktiv som den var til scanningen idag... 

Det bliver da dejligt

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Ms.Sunshine skriver:

Det bliver da dejligt

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

asff skriver:

15+1 mærkede jeg det første lille puf. Fra 17+1 har jeg mærket liv hver dag, og fra uge 18 kunne kæresten mærke hende

Hvor er det bare hyggeligt

Anmeld

17. september 2013

Masig

Michelle21 skriver:

Hej i dejlige damer.

Jeg sad og tænkte på at det kunne være lidt sjovt og se hvornår i begyndte at mærke liv første gang?

Jeg selv mærkede min lille prins da jeg var 18+1 og er idag 20+5 og jeg mærker ham rigtig tit, både min mor og min kæreste har mærket spark udenpå maven, hvornår gjorde jeres mand/kæreste??

Håber i vil dele

Jeg mærkede de første små bitte spark 16+5, og kæresten mærkede det 19+1 

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Masig skriver:

Jeg mærkede de første små bitte spark 16+5, og kæresten mærkede det 19+1 

Dejligt jeg synes det er så fedt at dele det med min kæreste,, men hold jeg synes tiden går langsomt

Anmeld

17. september 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Hej i dejlige damer.

Jeg sad og tænkte på at det kunne være lidt sjovt og se hvornår i begyndte at mærke liv første gang?

Jeg selv mærkede min lille prins da jeg var 18+1 og er idag 20+5 og jeg mærker ham rigtig tit, både min mor og min kæreste har mærket spark udenpå maven, hvornår gjorde jeres mand/kæreste??

Håber i vil dele

Jeg mærkede min datter 17+4 - der var disko dasko under europæisk melodi grand prix  Et par uger efter kunne min kæreste mærke med. 

Lillebror kunne jeg mærke 15+ - der gik også et par uger før kæresten kunne mærke ham 

Anmeld

17. september 2013

Michelle21

Babymor2010 skriver:

Jeg mærkede min datter 17+4 - der var disko dasko under europæisk melodi grand prix  Et par uger efter kunne min kæreste mærke med. 

Lillebror kunne jeg mærke 15+ - der gik også et par uger før kæresten kunne mærke ham 

Det lyder da ellers meget hyggeligt men bettemand han kan godt lide at sparke på min blære om aften så jeg skal rende og tisse hele tiden :p

Men det er så dejligt

Anmeld

17. september 2013

Masig

Michelle21 skriver:

Dejligt jeg synes det er så fedt at dele det med min kæreste,, men hold jeg synes tiden går langsomt

Ja det er så fantastisk når kæresten også får lov at mærke det.. Tror også det gør det mere virkeligt for de stakkels mænd, som jo ellers bare står udenfor og må se på uden at vide/føle hvad der egentlig sker....

Og ja tiden kan nogle gange føles meget langsom, men ligeså langsom som den føles til tider, ligeså hurtig kan den føles andre gange... Jeg kan huske det som igår vores lille guldklump kom til verden, og han bliver 14 mdr i morgen!! og kan sige enkelte ord, kravle, snart gå, rede sit eget hår og ja bare være selvstændig... Det er slet ikke til at forstå...

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Hej i dejlige damer.

Håber i vil dele

Jeg mærkede bobler omkring uge 16 og min kæreste mærkede små prik i uge 17 eller 18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.