Er det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Anonym trådstarter

Det er så endt med at måtte aflyse tiden.... da han ikke synes det var smart. så aflyste jeg da jeg ikke ville høre på det:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Tranebaer

Ærgerligt at du måtte aflyse.

Men helt ærligt - det er da LANGT vigtigere at han er med til NF end til kønsscanning?!?!?! Hvis han kun kan tage fri én gang, så må det da være til NF! Tænk hvis der er noget helt galt med barnet, og så står du der alene. Og hvis han kan tage fri to gange, så må det være NF og MD. Og hvis han kan tage fri tre gange må det være NF, MD og kønsscanning. Ja det er bare sådan jeg ville prioritere...

Anmeld

17. september 2013

smutti1975

om det er skørt eller ej vil jeg ikke vurderer men, synes du skal tænke dig godt om, hvad nu hvis du får noget at vide du ikke kan gå med selv ????? Så er det bare ikke fedt at du ikke har sagt sandheden.

held og lykke med din beslutning Christina

Anmeld

17. september 2013

smutti1975

ups så ikke at du allerede havde svaret.

uanset er det så samme mening jeg har om nf - han skal sgu være der for dig - tænk hvis der er noget du har brug for at snakke om, jeg har tvillinger f.eks. og det ville ikke have været fedt at få at vide alene, der er mange tanker der farer igennem ens hoved, og det skal man være fælles om

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

smutti1975 skriver:

ups så ikke at du allerede havde svaret.

uanset er det så samme mening jeg har om nf - han skal sgu være der for dig - tænk hvis der er noget du har brug for at snakke om, jeg har tvillinger f.eks. og det ville ikke have været fedt at få at vide alene, der er mange tanker der farer igennem ens hoved, og det skal man være fælles om

nemlig! sagde det også til ham efter snakken. men han kan ike.

Anmeld

17. september 2013

stjernehimmel

Jeg ved at jeg ville ha SÅ meget lyst til at gøre det.....

men at min dårlige samvittighed ville gøre livet ulidelig for mig hvis jeg gjorde det  og jeg måtte krybe til kors...

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg ved at jeg ville ha SÅ meget lyst til at gøre det.....

men at min dårlige samvittighed ville gøre livet ulidelig for mig hvis jeg gjorde det  og jeg måtte krybe til kors...

det var også sådan jeg havde det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.