Er det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

grinny

Anonym skriver:

2D

min svigerfar bliver 50 på lørdag!

og ville også gerne give ham billeder af den lille på selve dagen!

mon ikke han acceptere det hvis jeg bruger den?

hvordan ville du overtale din kæreste/mand hvis han var i mod alt det?

Ved ikke om han så vil acceptere det, men du kan da altid prøve.

Jeg aner ikke hvordan jeg ville overtale min kæreste, for hvis jeg havde en der var så uinteresseret i vores kommende barn ville jeg godt nok være skuffet over ham! Og i sidste ende tror jeg faktisk bare at jeg ville sige at så kunne han blive væk fra alle skanningerne!

Forstår godt han glæder sig til kønsskanning, men tror vidst ikke helt han ved hvor meget der kan gå galt til NF og hvor meget støtte man som mor har brug for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Du skal da med oprejst pande og gåpåmod gøre præcis som du vil, hvis han alligevel ikke støtter dig og du føler du står alene så kan jeg da godt forstå hvis du ikke gider sige det til ham. Men for jeres alles skyld, bed ham komme ind i kampen. Min mand kunne ikke komme med til den ene scanning grundet arbejde - men han var vildt ked af det og jeg var godt nok blevet skuffet hvis han havde været helt kold over for det! En ting er hvis han ikke kan se det vigtige i scanningerne- men han bør anerkende at det er vigtigt for dig og du er vigtig for ham og derfor støtte godt op om det! Bank i bordet og få ham til at fatte det. Og du behøver jo ikke lyve mht scanningen, du kan bare undelade at fortælle ham det og hvis han spørg kan du jo sandfærdigt sige at du jo ikke troede han gad med så du ville ikke forstyrre ham med detaljerne.

jeg tror godt han vil..

men han vil ikke tage alle de fridage.

jeg sagde.. '' der kommer også en del scanninger, men bare du kommer med til ks så jeg glad, selvom jeg gerne ville have dig med her d 24.. tænk hvis der er noget galt''

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

han har en masse afspe. dage.. men dem vil han bruge på når vi flytter på at komme på plads.. hmm.

men han kommer ikke med og har vist det i 3 uger.

men svigermor kommer med.

men det gør sq ondt når han ikke ''gider''

Ja, jeg var (undskyld sproget) sku fandme godt nok blevet stikhamrende tosset!
Og havde det været min kæreste så havde jeg da haft mine tanker, mon han egentlig gider barnet, hvis og hvis og hvis osv..
Jeg ville bestemt ikke finde mig i det .. Men sådan er jeg som person ..

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Ved ikke om han så vil acceptere det, men du kan da altid prøve.

Jeg aner ikke hvordan jeg ville overtale min kæreste, for hvis jeg havde en der var så uinteresseret i vores kommende barn ville jeg godt nok være skuffet over ham! Og i sidste ende tror jeg faktisk bare at jeg ville sige at så kunne han blive væk fra alle skanningerne!

Forstår godt han glæder sig til kønsskanning, men tror vidst ikke helt han ved hvor meget der kan gå galt til NF og hvor meget støtte man som mor har brug for!

nej præsis! han læser ikke rigtig om graviditet. han lytter ikke rigtig når jeg har noget og sige.. han spørg til en gang imellem om hvordan jeg har det eftersom jeg har tiet stille om det hele! .

jeg skrev i morges, at nu har jeg haft min første opkast! ..

ikke et eneste svar.

hmm.. lige nu tror jeg bare det er homonerne der er ude! for er virkelig ked af det! jeg elsker ham overalt! og han glæder sig som en sindsyg til at blive far! og han kigger tit på maven men.. han kan bare ikke se hvor vigtigt det er for mig at han kommer med. men igen.. jeg er lige blevet arbejdsløs.. så er på dagpenge.. og han tjener den store intægt.

så vil ikke tvinge ham til noget.

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Ja, jeg var (undskyld sproget) sku fandme godt nok blevet stikhamrende tosset!
Og havde det været min kæreste så havde jeg da haft mine tanker, mon han egentlig gider barnet, hvis og hvis og hvis osv..
Jeg ville bestemt ikke finde mig i det .. Men sådan er jeg som person ..

jeg forstår ham godt på nogle punkter!

han er den eneste med job, eftersom jeg lige er blevet arbejdsløs i går.. og nu er på dagpenge.

vil ikke tvinge ham. men tror bare ikke rigtig han forstår hvor vigtigt det er for mig. hvis nu der er noget galt. hvilket der godt kan være da han har kromosonfejl i generne

er vi herrens mark altså! men har eferhånden accepteret han ikke kommer med!

men man ønsker jo..

tror jeg er nød til at snakke med ham idag.. få alt på bordet.. gider ikke gå med det inden i mig selv længere.

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

jeg forstår ham godt på nogle punkter!

han er den eneste med job, eftersom jeg lige er blevet arbejdsløs i går.. og nu er på dagpenge.

vil ikke tvinge ham. men tror bare ikke rigtig han forstår hvor vigtigt det er for mig. hvis nu der er noget galt. hvilket der godt kan være da han har kromosonfejl i generne

er vi herrens mark altså! men har eferhånden accepteret han ikke kommer med!

men man ønsker jo..

tror jeg er nød til at snakke med ham idag.. få alt på bordet.. gider ikke gå med det inden i mig selv længere.

Nej, kan sagtens forstå dig..
Men jeg ville virkelig fortælle ham hvor meget der kan gå galt, du har jo ingen anelse om fostret er levende eller noget som helst.. Jeg ville forklarer ham at hvis han ikke tager med så vil du være noget så skuffet, at du ikke engang vil have ham med til kønsscanning.. Jeg sidder og bliver helt arrig på dine vegne..

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Nej, kan sagtens forstå dig..
Men jeg ville virkelig fortælle ham hvor meget der kan gå galt, du har jo ingen anelse om fostret er levende eller noget som helst.. Jeg ville forklarer ham at hvis han ikke tager med så vil du være noget så skuffet, at du ikke engang vil have ham med til kønsscanning.. Jeg sidder og bliver helt arrig på dine vegne..

jeg vil ikke forbyde ham kønscanningen!

det er lige så meget hans barn som mit!

jeg ved han vil elske det lige så snart han ser den!

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

jeg vil ikke forbyde ham kønscanningen!

det er lige så meget hans barn som mit!

jeg ved han vil elske det lige så snart han ser den!

Ja, men tror nu også jeg ville "bruge" det til at skræmme, eller hvad man kan sige.. Selvfølgelig skal han med, men hvis han ikke kan se alvoren i det med NF så ville jeg i hvert fald gøre mit til at han tog med..

Anmeld

17. september 2013

grinny

Anonym skriver:

nej præsis! han læser ikke rigtig om graviditet. han lytter ikke rigtig når jeg har noget og sige.. han spørg til en gang imellem om hvordan jeg har det eftersom jeg har tiet stille om det hele! .

jeg skrev i morges, at nu har jeg haft min første opkast! ..

ikke et eneste svar.

hmm.. lige nu tror jeg bare det er homonerne der er ude! for er virkelig ked af det! jeg elsker ham overalt! og han glæder sig som en sindsyg til at blive far! og han kigger tit på maven men.. han kan bare ikke se hvor vigtigt det er for mig at han kommer med. men igen.. jeg er lige blevet arbejdsløs.. så er på dagpenge.. og han tjener den store intægt.

så vil ikke tvinge ham til noget.

Men man burde vel hellere ikke skulle tvinge sin kæreste/den kommende far med til en skanning?

Men der er nogle mænd der har svært ved at forstå hvad der egentlig sker. Man kan jo ikke rigtig så noget mave endnu, de mærker ikke det der sker i kroppen osv., men derfor synes jeg også det er ekstra vigtigt at de er med til skanningerne 

Anmeld

17. september 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

at, tage til scanning i al hemmelighed?

ahhh, den havde jeg ikke lige forstået ved første læsning 

jeg ved ikke om jeg synes det er forkert, det er jo din egen krop og dit barn , slevfølgelig ligeså meget som det er hans barn 

men synes det er spild af penge når du snart skal scannes alligevel, og så så tidligt i graviditeten.. men det er bare min mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.