Er det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
36 svar
6 synes godt om
17. september 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder!

- sagen er den at jeg først skal til nf i næste uge .. men har bestilt en tid imorgen bare for at se om alt er som det skal være, og om der er 1.2.3.4  inden i mig.. men kæresten ved det ikke, han bryder sig ikke om de købescanninger --

men jeg er så utålmodig... vil bare gerne se om alt er iorden!

er 11+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder!

- sagen er den at jeg først skal til nf i næste uge .. men har bestilt en tid imorgen bare for at se om alt er som det skal være, og om der er 1.2.3.4  inden i mig.. men kæresten ved det ikke, han bryder sig ikke om de købescanninger --

er 11+4

forstår ikke helt dit spørgsmål egentlig? hvad skulle der være forkert i det? 

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

forstår ikke helt dit spørgsmål egentlig? hvad skulle der være forkert i det? 

at, tage til scanning i al hemmelighed?

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder!

er 11+4

For mig virker det bestemt ikke forkert, men måske lidt skørt.
Jeg tror selv jeg kunne finde på det ..
Det med din kæreste, jeg bliver simpelthen nød til at sige at jeg synes at den første scanning, skal opleves sammen? Hvis du forstår?
Så jeg synes da at hvis du vælger at tage til den købte scanning, så skal du sige det til kæresten, så han også har en mulighed for at tage med ..
Held og lykke

Anmeld

17. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder!

er 11+4

jeg synes måske det er lidt spild af penge hvis du har nf i næste uge. men er jo smag og behag hvad man har lyst til jeg havde nu ventet og delt glæden med kæresten istedet for at holde det skjult

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

For mig virker det bestemt ikke forkert, men måske lidt skørt.
Jeg tror selv jeg kunne finde på det ..
Det med din kæreste, jeg bliver simpelthen nød til at sige at jeg synes at den første scanning, skal opleves sammen? Hvis du forstår?
Så jeg synes da at hvis du vælger at tage til den købte scanning, så skal du sige det til kæresten, så han også har en mulighed for at tage med ..
Held og lykke

han kommer heller ikke med til nf.

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

han kommer heller ikke med til nf.

Hm, ja okay..
Men uanset hvad, så ville JEG fortælle hvordan landet ligger..
Fortæl at du udmærket godt ved at det er lidt skørt at betale en scanning, når du skal til NF snart, men at du simpelthen ikke kan vente og du vil være mere tryg hvis du fik lov til at tage til den scanning ..

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

jeg synes måske det er lidt spild af penge hvis du har nf i næste uge. men er jo smag og behag hvad man har lyst til jeg havde nu ventet og delt glæden med kæresten istedet for at holde det skjult

ja, ved godt jeg er lidt mærkelig..

men kan simpelthen ikke vente.. og han kan hverken komme med til nf eller ngoet. han vil først tage fri når det er køns.. hmm.. lidt trist ville jo gerne have ham med.. føler jeg står helt alene om det her.

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Hm, ja okay..
Men uanset hvad, så ville JEG fortælle hvordan landet ligger..
Fortæl at du udmærket godt ved at det er lidt skørt at betale en scanning, når du skal til NF snart, men at du simpelthen ikke kan vente og du vil være mere tryg hvis du fik lov til at tage til den scanning ..

har jeg prøvet at fortælle ham.

han er ikke til at rok eller stik i.

han kommer kun med til køns.. føler mig virkelig alene om det her

Anmeld

17. september 2013

grinny

Om du skal købe dig til en skanning en lille uge før NF det kan jeg ikke svare på, men ja jeg synes det er forkert at lyve om det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.