Er det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

har jeg prøvet at fortælle ham.

han er ikke til at rok eller stik i.

han kommer kun med til køns.. føler mig virkelig alene om det her

Jamen, så er du virkelig nød til at fortælle ham, at nu gør du det, og du vil blive skuffet og ked af det hvis han ikke tager med, enten til NF eller den købte! .. Fortæl ham at du ikke har lyst til at stå alene med det hele, og så kan du også fortælle ham, at han ikke "bliver far" før han står med barnet, men at du gerne vil have ham med til at "se barnet" sammen med dig første gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Om du skal købe dig til en skanning en lille uge før NF det kan jeg ikke svare på, men ja jeg synes det er forkert at lyve om det 

lyve og lyve.. overvejer at sige deet til ham iaften.  - vil bare gerne have 3D billeder af den lille puuh ..

og synes han ikke om det må jeg aflyse.. men igen.. når man skal alt alene.. føler man sig alene og ikke rigtig at han støtter mig..  han siger han glæder sig og sådan.. og det er da også dejligt. men føler bare ikke rigtig han forstår hvad det er der sker.

gjorde mig sq ked da han sagde han ikke ville tage fri til nf.

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Jamen, så er du virkelig nød til at fortælle ham, at nu gør du det, og du vil blive skuffet og ked af det hvis han ikke tager med, enten til NF eller den købte! .. Fortæl ham at du ikke har lyst til at stå alene med det hele, og så kan du også fortælle ham, at han ikke "bliver far" før han står med barnet, men at du gerne vil have ham med til at "se barnet" sammen med dig første gang..

han er altid først hjemme 16:16:30 hver dag. og der ligger ingen scanninger der. overhovdet.

tror jeg tager snakken med ham iaften.

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

han er altid først hjemme 16:16:30 hver dag. og der ligger ingen scanninger der. overhovdet.

tror jeg tager snakken med ham iaften.

Kan du ikke tage kontakt til hans chef og høre om det er muligt han kan få fri i 1 time.. Det er da heller ikke særligt behageligt for dig hvis du kommer selv til NF og der er noget galt, forstå mig ret.

Anmeld

17. september 2013

grinny

Anonym skriver:

lyve og lyve.. overvejer at sige deet til ham iaften.  - vil bare gerne have 3D billeder af den lille puuh ..

og synes han ikke om det må jeg aflyse.. men igen.. når man skal alt alene.. føler man sig alene og ikke rigtig at han støtter mig..  han siger han glæder sig og sådan.. og det er da også dejligt. men føler bare ikke rigtig han forstår hvad det er der sker.

gjorde mig sq ked da han sagde han ikke ville tage fri til nf.

Kan godt forstå det er hårdt hvis man føler man står alene med det, men vil stadig kalde det at lyve så længe det foregår bag hans ryg 

Hvis det er 3D billeder du vil have så må jeg indrømme at det er spild af penge allerede at få lavet den.

Jeg var til en betalt kønsskanning 15+6 og der kunne man ikke rigtig se så meget på 3D - så de penge ville jeg helt sikkert spare sammen til omkring 28 - 30 stykker  

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Kan du ikke tage kontakt til hans chef og høre om det er muligt han kan få fri i 1 time.. Det er da heller ikke særligt behageligt for dig hvis du kommer selv til NF og der er noget galt, forstå mig ret.

har tænkt samme tanke. :s

og det tager en time for ham at komme hjem.

det kan ikke lade sig gøre.. og gør jeg det vil han blive stik hamrende tosset..

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Kan godt forstå det er hårdt hvis man føler man står alene med det, men vil stadig kalde det at lyve så længe det foregår bag hans ryg 

Hvis det er 3D billeder du vil have så må jeg indrømme at det er spild af penge allerede at få lavet den.

Jeg var til en betalt kønsskanning 15+6 og der kunne man ikke rigtig se så meget på 3D - så de penge ville jeg helt sikkert spare sammen til omkring 28 - 30 stykker  

2D

min svigerfar bliver 50 på lørdag!

og ville også gerne give ham billeder af den lille på selve dagen!

mon ikke han acceptere det hvis jeg bruger den?

hvordan ville du overtale din kæreste/mand hvis han var i mod alt det?

Anmeld

17. september 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

har tænkt samme tanke. :s

og det tager en time for ham at komme hjem.

det kan ikke lade sig gøre.. og gør jeg det vil han blive stik hamrende tosset..

Hm, mon ikke han kan få fri bare 1 dag..
Hvis du allerede ved dato'en for NF, og du ved din kæreste ikke vil tage fri, så havde jeg personligt selv ringet til hans chef, bedt om en fridag til ham. Og nærmest "tvunget" ham med til scanning.. Man er to til tango, to til at lave børn også skal man dælm dytme godt nok stramme sig lidt op! Synes faktisk det er lidt ondt af din kæreste.. Jeg ville i hvertfald ikke finde mig i det !!

Anmeld

17. september 2013

C-Dog

Du skal da med oprejst pande og gåpåmod gøre præcis som du vil, hvis han alligevel ikke støtter dig og du føler du står alene så kan jeg da godt forstå hvis du ikke gider sige det til ham. Men for jeres alles skyld, bed ham komme ind i kampen. Min mand kunne ikke komme med til den ene scanning grundet arbejde - men han var vildt ked af det og jeg var godt nok blevet skuffet hvis han havde været helt kold over for det! En ting er hvis han ikke kan se det vigtige i scanningerne- men han bør anerkende at det er vigtigt for dig og du er vigtig for ham og derfor støtte godt op om det! Bank i bordet og få ham til at fatte det. Og du behøver jo ikke lyve mht scanningen, du kan bare undelade at fortælle ham det og hvis han spørg kan du jo sandfærdigt sige at du jo ikke troede han gad med så du ville ikke forstyrre ham med detaljerne.

Anmeld

17. september 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Hm, mon ikke han kan få fri bare 1 dag..
Hvis du allerede ved dato'en for NF, og du ved din kæreste ikke vil tage fri, så havde jeg personligt selv ringet til hans chef, bedt om en fridag til ham. Og nærmest "tvunget" ham med til scanning.. Man er to til tango, to til at lave børn også skal man dælm dytme godt nok stramme sig lidt op! Synes faktisk det er lidt ondt af din kæreste.. Jeg ville i hvertfald ikke finde mig i det !!

han har en masse afspe. dage.. men dem vil han bruge på når vi flytter på at komme på plads.. hmm.

men han kommer ikke med og har vist det i 3 uger.

men svigermor kommer med.

men det gør sq ondt når han ikke ''gider''

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.