Hjælp til smid bleen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

MIWULA

Pikku Myy skriver:

Jeg tror du skal se det at han ikke vil gå med bar numse som et positivt tegn. Han er bevidst om at der er en sammenhæng, og han forstår at tis og lort ikke hører til på gulvet. Det er da en rigtig god begyndelse

Ja okey sådan har jeg ikk lige tænkt over det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

MIWULA

K&S skriver:

Anton viste slet ingen tegn på interesse, før vores sommerferie i år, hvor han fik lov at løbe med numsen bar - det er heller ikke noget, han har ville tidligere.

Prøv om han vil løbe med numsen bar, når han har været i bad - så kan I se, om han kan mærke, hvornår han skal tisse

Jeg tænker 75 kr. (nypris 199)?

Anton smed bleen helt i vores sommerferie på 2 uger og havde/har haft meget få uheld både hjemme og i BH, men jeg ved, at mange af børnene i BH stadig bruger ble, også ældre børn end Anton

Han vil slet ikk løbe med numsen bar og slet ikk efter bad ble på er det første han siger.  

Okey jeg finder lige ud af det med Dan. 

Anmeld

17. september 2013

MIWULA

B&J skriver:

jeg forstår det godt ville også ønske min dreng kunne rende uden ble det ville jo være fantastisk..

men 100% det kommer af sig selv når han syntes det er sjovt eller når han starter i børnehaven der ser han jo andre tisse på de små wcer osv...

og vores børnhave sørger for at spørge om de vil på wc når de har bleen af osv og det syntes jeg er super godt vi har fået at vide daniel har flere gange været på deres wc så det kommer det ved jeg

Ja kan være det hjælper når han ser de større børn går på wc. Lige nu er det kun min søn og en anden dreng på samme alder på hans stue og ellers er resten babyer.  Så der lærer han jo ikk meget. Er faktisk lidt muggen over det men ved ikk om det bare er mig der er underlig eller hva. Synes bare det er lidt ærgerligt min søn ikk har andre børn og se op til. 

Anmeld

17. september 2013

MIWULA

Tusind tak for jeres svar alle sammen. 

Anmeld

17. september 2013

B&J

MIWULA skriver:

Ja kan være det hjælper når han ser de større børn går på wc. Lige nu er det kun min søn og en anden dreng på samme alder på hans stue og ellers er resten babyer.  Så der lærer han jo ikk meget. Er faktisk lidt muggen over det men ved ikk om det bare er mig der er underlig eller hva. Synes bare det er lidt ærgerligt min søn ikk har andre børn og se op til. 

daniel var også den ældste i hans dp i 4mdr men han legede godt med de andre selv om nogle var ½ år yngere og nogle var lidt mere .... de havde det super godt de 4drenge der var der

Anmeld

17. september 2013

MIWULA

B&J skriver:

daniel var også den ældste i hans dp i 4mdr men han legede godt med de andre selv om nogle var ½ år yngere og nogle var lidt mere .... de havde det super godt de 4drenge der var der

Det ville os være dejligt hvis de så bare var 1/2 år yngre her også men det er kun babyer. 

Anmeld

17. september 2013

B&J

MIWULA skriver:

Det ville os være dejligt hvis de så bare var 1/2 år yngre her også men det er kun babyer. 

ja okay det er godt nok træls men godt der er en han kan lege med om mon ikke der sker en del når han har været ½år i børnehaven her er der sket en hel del

Anmeld

17. september 2013

MIWULA

B&J skriver:

ja okay det er godt nok træls men godt der er en han kan lege med om mon ikke der sker en del når han har været ½år i børnehaven her er der sket en hel del

Jo jeg tror også der vil ske meget når det er. Men der er lige et par måneder endnu. 

Anmeld

17. september 2013

B&J

MIWULA skriver:

Jo jeg tror også der vil ske meget når det er. Men der er lige et par måneder endnu. 

jaa det kommer

Anmeld

17. september 2013

Maja88

MIWULA skriver:

Vores søn er nu 2,6 år og nægter stadig at ville tisse på wc eller potte og han vil ikk engang gå med bar numse så siger han hele tiden han vil have ble på..

Hva skal jeg gøre??

Skal jeg presse ham til det eller lokke ham med noget?? Eller skal jeg bare lade det være og komme af sig selv??

Vi venter en lillesøster nu og ville jo gerne have ham renlig hvis vi kan inden han blir 3 år til marts og inden lillesøster kommer til marts os..

Håber i kan hjælpe mig..

Du skal hverken presse eller lokke eller noget..

Han skal selv være klar og mange smider altså først bleen som 3,5årig.. måske senere..

Jeg ville tage det som det kommer.. og hvis det endelig er: så køb en potte og lad den stå og så ros ham hvis han sidder på den.. endda med tøj på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.