Hjælp til smid bleen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
40 svar
23 synes godt om
16. september 2013

MIWULA

Vores søn er nu 2,6 år og nægter stadig at ville tisse på wc eller potte og han vil ikk engang gå med bar numse så siger han hele tiden han vil have ble på..

Hva skal jeg gøre??

Skal jeg presse ham til det eller lokke ham med noget?? Eller skal jeg bare lade det være og komme af sig selv??

Vi venter en lillesøster nu og ville jo gerne have ham renlig hvis vi kan inden han blir 3 år til marts og inden lillesøster kommer til marts os..

Håber i kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

2babygirls

MIWULA skriver:

Vores søn er nu 2,6 år og nægter stadig at ville tisse på wc eller potte og han vil ikk engang gå med bar numse så siger han hele tiden han vil have ble på..

Hva skal jeg gøre??

Skal jeg presse ham til det eller lokke ham med noget?? Eller skal jeg bare lade det være og komme af sig selv??

Vi venter en lillesøster nu og ville jo gerne have ham renlig hvis vi kan inden han blir 3 år til marts og inden lillesøster kommer til marts os..

Håber i kan hjælpe mig..

Vent.
Vi forsøgte også i sommerferien, men min datter var ikke klar. Hun blir 3 her den 10 okt og starter i bh om lidt.
Hun har forresten været storesøsteri 7 mdr

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

2babygirls skriver:

Vent.
Vi forsøgte også i sommerferien, men min datter var ikke klar. Hun blir 3 her den 10 okt og starter i bh om lidt.
Hun har forresten været storesøsteri 7 mdr

Okey og hun er ikk begyndt og smide den endnu heller?

Anmeld

16. september 2013

mor88

MIWULA skriver:

Hva skal jeg gøre??

Håber i kan hjælpe mig..

Har han set, hvordan i gør, når i er på toilettet?

vores datter på 1 år 10 måneder elsker at sidde på toilettet. Der sker sjældent noget andet, end at hun bare sidder der, og hun gider kun 3-5 minutter hver gang, men det er nok med til at vænne hende til toilettet. 

Farmand kunne evt. tage ham med, når han skal tisse? Måske han ville syntes det var sjovt at prøve, hvis han så jer gøre det 

Held og lykke med projekt smid bleen 

Anmeld

16. september 2013

2babygirls

MIWULA skriver:

Okey og hun er ikk begyndt og smide den endnu heller?

Nej, vi afventer og ser hvad der sker når hun starter inden længe.

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

mor88 skriver:

Har han set, hvordan i gør, når i er på toilettet?

vores datter på 1 år 10 måneder elsker at sidde på toilettet. Der sker sjældent noget andet, end at hun bare sidder der, og hun gider kun 3-5 minutter hver gang, men det er nok med til at vænne hende til toilettet. 

Farmand kunne evt. tage ham med, når han skal tisse? Måske han ville syntes det var sjovt at prøve, hvis han så jer gøre det 

Held og lykke med projekt smid bleen 

Lige siden han har kunne kravle har han nærmest været med mig på wc hver gang. og farmand er han også med en gang imellem..

Han er dog på wc når han er nøgen og skal i bad men det er kun op og sidde også ned igen..

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

2babygirls skriver:

Nej, vi afventer og ser hvad der sker når hun starter inden længe.

Okey kan godt være vi også bare skal gøre det så..

Anmeld

16. september 2013

Maja_4000

Endelig ikke presse ! Det kan give bagslag

Vi prøver lidt med Caroline, men hun virker ikke klar til at smide bleen helt .. Nogle dage kommer hun og siger hver gang hun skal tisse og andre laver hun så både det ene og det andet i bukserne så hun beholder bleen lidt endnu ..

Har I et lille sæde til ham? Måske det kunne hjælpe lidt

Anmeld

16. september 2013

(august)

Helt rolig man kan sagtens have to blebørn, vi havde det i 13mdr, men kan godt forstå du gerne vil have det overstået. I kan jo prøve igen til jul og se om han måske er klar.

Vores store pige smed bleen fra den ene dag til den anden, hun var 2,5, og nu er den lille på knap 20 mdr så begyndt at sige til når hun skal lave noget...det handler jo om det individuelle barn og om hvornår de er klar. Det siges jo også at drenge har andre ting de tænker mere på end lige hvornår de skal tisse og derfor er længere tid om at spide bleen.

Håber det hele kommer til at gå.

Anmeld

16. september 2013

SHERO

Min søn nægter også toilettet, både hjemme og i børnehaven, vi er blevet enige om at vente til han selv kommer og siger han vil, havde virkelig håbet det blev i sommers men den gik ikke... han bliver 4 til januar. Håber det snart kommer men tror ikke man skal presse dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.