Hjælp til smid bleen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

Kløver

Det samme her, og vi er blevet rådet til at prøve igen når han bliver 3 da mange børn først er klar ved 3-3.5 år da nervesystemet ikke er fuldt udviklet i den i forhold til at mærke tissetrang osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

MIWULA

Maja_4000 skriver:

Endelig ikke presse ! Det kan give bagslag

Vi prøver lidt med Caroline, men hun virker ikke klar til at smide bleen helt .. Nogle dage kommer hun og siger hver gang hun skal tisse og andre laver hun så både det ene og det andet i bukserne så hun beholder bleen lidt endnu ..

Har I et lille sæde til ham? Måske det kunne hjælpe lidt

Okey  Ja det har vi. Ser ud til vi bare må vente og se tiden an. 

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

Tullen85 skriver:

Min søn nægter også toilettet, både hjemme og i børnehaven, vi er blevet enige om at vente til han selv kommer og siger han vil, havde virkelig håbet det blev i sommers men den gik ikke... han bliver 4 til januar. Håber det snart kommer men tror ikke man skal presse dem..

Ja okey så kan der godt gå noget tid. Må bare vente og se så. 

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

Maja84 skriver:

Det samme her, og vi er blevet rådet til at prøve igen når han bliver 3 da mange børn først er klar ved 3-3.5 år da nervesystemet ikke er fuldt udviklet i den i forhold til at mærke tissetrang osv

Nååh okey det er da rart at vide det vidste jeg ikk. 

Anmeld

16. september 2013

Kløver

MIWULA skriver:

Nååh okey det er da rart at vide det vidste jeg ikk. 

Gjorde jeg heller ikke, så vi har 2 blebørn, håber dog at kunne gøre ham blefri inden en nr 3 ankommer

Anmeld

16. september 2013

camilla10

MIWULA skriver:

Vores søn er nu 2,6 år og nægter stadig at ville tisse på wc eller potte og han vil ikk engang gå med bar numse så siger han hele tiden han vil have ble på..

Hva skal jeg gøre??

Skal jeg presse ham til det eller lokke ham med noget?? Eller skal jeg bare lade det være og komme af sig selv??

Vi venter en lillesøster nu og ville jo gerne have ham renlig hvis vi kan inden han blir 3 år til marts og inden lillesøster kommer til marts os..

Håber i kan hjælpe mig..

Vores søn har samme alder og lillesøster er på vej. Vi har nu ikke travlt. Han har enkelte gange siddet på toilettet med børnesæde, men viser ikke den store interesse. Jeg holder godt øje, så vi får grebet ham på det rette tidspunkt, men gætter på, der går et godt stykke tid. Har især indtryk af, at drenge er senere på den end piger. Vi når det næppe før lillesøster kommer, så jeg forventer, at det gør, at processen udskydes yderligere og tænker, at han måske ikke engang når det før børnehaven. Men han når det vel før eller siden 

Anmeld

16. september 2013

MIWULA

Maja84 skriver:

Gjorde jeg heller ikke, så vi har 2 blebørn, håber dog at kunne gøre ham blefri inden en nr 3 ankommer

Ja det kan jeg godt forstå. 

Anmeld

16. september 2013

B&J

hvorfor skal han smide den ble??

jeg tror 100% på at de selv vælger at smide bleen når de har lyst daniel har i lang lang lang tid heller ikke vil gå uden ble nu er han 3½ ja det er sent men sådan er det, nu går han ind i mellem uden ble og han laver på wcet så skal det sidste skridt komme når han er klar

din dreng er ikke så gammel i nu

Anmeld

16. september 2013

K&S

MIWULA skriver:

Vores søn er nu 2,6 år og nægter stadig at ville tisse på wc eller potte og han vil ikk engang gå med bar numse så siger han hele tiden han vil have ble på..

Hva skal jeg gøre??

Skal jeg presse ham til det eller lokke ham med noget?? Eller skal jeg bare lade det være og komme af sig selv??

Vi venter en lillesøster nu og ville jo gerne have ham renlig hvis vi kan inden han blir 3 år til marts og inden lillesøster kommer til marts os..

Håber i kan hjælpe mig..

Det blev først interessant for Anton, da vi købte et "stige-sæde", så han selv kunne kravle op og ikke "frygte" at falde i toilettet 

Vi har et til salg? 

Anmeld

16. september 2013

sille000

MIWULA skriver:

Hva skal jeg gøre??

Håber i kan hjælpe mig..

min dreng er 3 år han skriger også bare man spørger om han skal på potten. 0g går i panik hvis man tisser når bleen er af. fx når han skal i bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.