Putomanen skriver:
Vi har også fortalt det til nærmeste familie i det tilfælde, at de ved det, hvis vi skulle miste.
Det er stadig meget svært at få ordet gravid over mine læber, jeg føler at jeg lyver
Måske det også først går op for os, når vi har vores egen guldklump i armene 
Det var bare blodprøve, urinprøve, test af blodtype og blodtryk. Jeg er ikke helt klar over hvilke ting de tester for med blodprøven, men det var i hvert fald ikke til nf.
Puha, symptomerne kom på fulde drøn i uge 6. Ømme bryster, kvalme dagen lang, utilpashed mm. Jeg er nødt til at spise hver 2 time og jeg har svært ved at dyrke motion uden at få det skidt. Jeg havde ikke troet at jeg ville blive så påvirket så tidligt.
Forhåbentlig går det snart over. Havde du det også skidt i starten?
Du lyver ikke, den er god nok, der er en lille bitte spire der vokser sig stor og stærk

det er så vildt, men det er bare slet ikke til at forstå...
Det er også vildt, når man får sådan en lille en i armene! Så kan man ikke lade være med at tænke hvor vildt det er, at sådan en lille en er kommet fordi nogle er så dygtige, at de kan hjælpe sådan nogle som os
Mine symptomer kom også væltende omkring uge 6/7. Kvalme og daglige opkastninger velkommen til

men det er det hele værd, selv bækkenløsning og en lidt træls omgang efter fødslen!
Jeg tror mit stoppede omkring uge 14, og det var skønt! Vildt så hurtigt det kommer og det så ligepludselig er væk igen
Anmeld