Har set spirens fine hjerteblink :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Ja fik taget en ny blodprøve på sygehuset efter endt scanning og fik så blot et brev med posten efter en uge med besked om at der var lav risiko.

Ja det håber vi også bliver en fantastisk tid

Jeg ringede til sekretæren i dag for at høre, om tiden skulle flyttes, men hun sagde at de prøver jeg skal have taget i morgen ikke har noget med prøven til nf at gøre. Så må jeg stole på det, og eventuelt høre hvornår jeg skal have taget prøve til nf.
Det bliver sku vildt at få lavet vandrejournal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Jubiiii deeejlig update..

Mange tak
Jeg skal til læge i morgen og lave vandrejournal, det bliver sku vildt

Anmeld

17. september 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ihh hvor er det bare en stor dag tillykke med det fine hjerteblink

Fantastisk at det går godt, den skal nok vokse sig stor og stærk den lille bandit

Jeg kan stadig huske, hvordan det var og da vi kom ud derfra bare begyndte at tude af lykke og samtidig er det bare så uvirkeligt og slet ikke til at fatte

Jeg synes desværre det gik lidt stærkt, så jeg nåede ikke at opfange så meget. Men jeg sæd og smilede hele vejen hjem. Det er da fantastisk at der vokser et lille liv derinde

Jeg skal have lavet vandrejournal i morgen Der sker pludselig så mange ting

Anmeld

17. september 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Weeeeee... Sødeste.. 

Og sikke et fint billede.. 

Tusind tak
Det er jo helt vildt at den lille spiserøret ligger derinde og vokser sig stor og stærk
Selvom det bare er en grå masse, så er det vores lille grå masse

Anmeld

17. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg ringede til sekretæren i dag for at høre, om tiden skulle flyttes, men hun sagde at de prøver jeg skal have taget i morgen ikke har noget med prøven til nf at gøre. Så må jeg stole på det, og eventuelt høre hvornår jeg skal have taget prøve til nf.
Det bliver sku vildt at få lavet vandrejournal

Super så er de da forberedt på det ja det er virkelig vildt, og så mærkeligt endeligt at have graviditeten på skrift også

Anmeld

17. september 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Tusind tak
Det er jo helt vildt at den lille spiserøret ligger derinde og vokser sig stor og stærk
Selvom det bare er en grå masse, så er det vores lille grå masse

Det er bare så sindssygt stort.. 

Anmeld

17. september 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg synes desværre det gik lidt stærkt, så jeg nåede ikke at opfange så meget. Men jeg sæd og smilede hele vejen hjem. Det er da fantastisk at der vokser et lille liv derinde

Jeg skal have lavet vandrejournal i morgen Der sker pludselig så mange ting

Det gik også ret stærkt da vi var inde, og jeg nåede lige knap at se hjerteblinket, men jeg så det og det var der, det var det vigtigste

Min kæreste skulle desværre direkte på job bagefter, jeg ville ellers virkelig gerne have lavet et eller andet hyggeligt, og det ville han også det var lidt et antiklimaks, men sådan er det jo

Lavede l noget bagefter?

Spændende med vandrejournal, sikke en masse ting der sker og pludselig går tiden stærkt

Har l fortalt det vidt og bredt eller venter l?

Anmeld

18. september 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det gik også ret stærkt da vi var inde, og jeg nåede lige knap at se hjerteblinket, men jeg så det og det var der, det var det vigtigste

Min kæreste skulle desværre direkte på job bagefter, jeg ville ellers virkelig gerne have lavet et eller andet hyggeligt, og det ville han også det var lidt et antiklimaks, men sådan er det jo

Lavede l noget bagefter?

Spændende med vandrejournal, sikke en masse ting der sker og pludselig går tiden stærkt

Har l fortalt det vidt og bredt eller venter l?

Min mand skulle også direkte på arbejde bagefter, men så ringede jeg til en veninde og bliverærede mig i stedet Om aftenen besøgte vi den nærmeste familie for at fortælle den gode nyhed
Indtil videre er det kun forældre, søskende og min tætteste veninde, som har fået noget at vide. Resten venter vi nok med at fortælle det til, indtil uge 12.
Jeg tror stadig at vi begge har svært ved at tro på, at det er lykkes for os.

Dagen i dag har "kun" været at få taget en masse prøver og snakke med en sygeplejerskerne. Jeg skal ind til lægen næste uge og have lavet vandrejournal

Anmeld

18. september 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Min mand skulle også direkte på arbejde bagefter, men så ringede jeg til en veninde og bliverærede mig i stedet Om aftenen besøgte vi den nærmeste familie for at fortælle den gode nyhed
Indtil videre er det kun forældre, søskende og min tætteste veninde, som har fået noget at vide. Resten venter vi nok med at fortælle det til, indtil uge 12.
Jeg tror stadig at vi begge har svært ved at tro på, at det er lykkes for os.

Dagen i dag har "kun" været at få taget en masse prøver og snakke med en sygeplejerskerne. Jeg skal ind til lægen næste uge og have lavet vandrejournal

Dejligt du havde en veninde du kunne tage hen til

Vi fortalte det til den nærmeste familie og nærmeste venner efter tryghedsskanningen, men vi var ret sene med at melde det ud på facebook og sådan noget. Jeg ville gerne, at familie og venner vidste det, også i tilfælde af, at noget ikke gik som forventet, så jeg havde nogle at læne mig op af, ud over min dejlige kæreste og familie, men jeg følte det også helt mærkeligt at ringe til nogle af mine venner og fortælle det, fordi jeg ikke helt turde tro på det.

Jeg turde faktisk ikke helt tro på det, før jeg lå med vores lille guldklump i armene. Jeg blev ved med at være nervøs for, at der skulle ske noget, fjollet synes jeg nu, men ja sådan var det.

Hvad er det for nogle prøver du skulle have taget? Jeg fik bare taget blodprøve, der i uge 9 men der var måske noget om, at de tjekkede for flere ting end downs, men måske der også var noget med lussingesyge og noget...

Hvordan har du det? Har du fået nogle graviditetsgener?

Anmeld

19. september 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Dejligt du havde en veninde du kunne tage hen til

Vi fortalte det til den nærmeste familie og nærmeste venner efter tryghedsskanningen, men vi var ret sene med at melde det ud på facebook og sådan noget. Jeg ville gerne, at familie og venner vidste det, også i tilfælde af, at noget ikke gik som forventet, så jeg havde nogle at læne mig op af, ud over min dejlige kæreste og familie, men jeg følte det også helt mærkeligt at ringe til nogle af mine venner og fortælle det, fordi jeg ikke helt turde tro på det.

Jeg turde faktisk ikke helt tro på det, før jeg lå med vores lille guldklump i armene. Jeg blev ved med at være nervøs for, at der skulle ske noget, fjollet synes jeg nu, men ja sådan var det.

Hvad er det for nogle prøver du skulle have taget? Jeg fik bare taget blodprøve, der i uge 9 men der var måske noget om, at de tjekkede for flere ting end downs, men måske der også var noget med lussingesyge og noget...

Hvordan har du det? Har du fået nogle graviditetsgener?

Vi har også fortalt det til nærmeste familie i det tilfælde, at de ved det, hvis vi skulle miste.
Det er stadig meget svært at få ordet gravid over mine læber, jeg føler at jeg lyver Måske det også først går op for os, når vi har vores egen guldklump i armene

Det var bare blodprøve, urinprøve, test af blodtype og blodtryk. Jeg er ikke helt klar over hvilke ting de tester for med blodprøven, men det var i hvert fald ikke til nf.

Puha, symptomerne kom på fulde drøn i uge 6. Ømme bryster, kvalme dagen lang, utilpashed mm. Jeg er nødt til at spise hver 2 time og jeg har svært ved at dyrke motion uden at få det skidt. Jeg havde ikke troet at jeg ville blive så påvirket så tidligt. Forhåbentlig går det snart over. Havde du det også skidt i starten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.