Putomanen skriver:
Min mand skulle også direkte på arbejde bagefter, men så ringede jeg til en veninde og bliverærede mig i stedet
Om aftenen besøgte vi den nærmeste familie for at fortælle den gode nyhed
Indtil videre er det kun forældre, søskende og min tætteste veninde, som har fået noget at vide. Resten venter vi nok med at fortælle det til, indtil uge 12.
Jeg tror stadig at vi begge har svært ved at tro på, at det er lykkes for os.
Dagen i dag har "kun" været at få taget en masse prøver og snakke med en sygeplejerskerne. Jeg skal ind til lægen næste uge og have lavet vandrejournal 
Dejligt du havde en veninde du kunne tage hen til

Vi fortalte det til den nærmeste familie og nærmeste venner efter tryghedsskanningen, men vi var ret sene med at melde det ud på facebook og sådan noget. Jeg ville gerne, at familie og venner vidste det, også i tilfælde af, at noget ikke gik som forventet, så jeg havde nogle at læne mig op af, ud over min dejlige kæreste og familie, men jeg følte det også helt mærkeligt at ringe til nogle af mine venner og fortælle det, fordi jeg ikke helt turde tro på det.
Jeg turde faktisk ikke helt tro på det, før jeg lå med vores lille guldklump i armene. Jeg blev ved med at være nervøs for, at der skulle ske noget, fjollet synes jeg nu, men ja sådan var det.
Hvad er det for nogle prøver du skulle have taget? Jeg fik bare taget blodprøve, der i uge 9 men der var måske noget om, at de tjekkede for flere ting end downs, men måske der også var noget med lussingesyge og noget...
Hvordan har du det? Har du fået nogle graviditetsgener?
Anmeld