Har set spirens fine hjerteblink :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
30 svar
33 synes godt om
16. september 2013

Putomanen

Vi var til ts i dag og fik set spirens fine hjerteblink. Hvor er det bare fantastisk!
Der var en ekstra sæk, som dog var tom, så det har stoppet med at udvikle sig. Vi skal derfor til en ekstra scanning d 3 oktober.

Det var bare skønt at se den lille spire og at den har det godt.
Termin er fortsat d 3 maj.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Lou

Putomanen skriver:

Vi var til ts i dag og fik set spirens fine hjerteblink. Hvor er det bare fantastisk!
Der var en ekstra sæk, som dog var tom, så det har stoppet med at udvikle sig. Vi skal derfor til en ekstra scanning d 3 oktober.

Ej hvor er det bare dejligt!! Kan selv huske at det var det skønneste at se der var liv til trygshedsscanningen. Stort tillykke med den lille blop. 

Anmeld

16. september 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Anmeld

16. september 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Dejligt at se

Anmeld

16. september 2013

Trekløver(:

Putomanen skriver:

Hvor dejligt  stort tillykke med det

Anmeld

16. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

JubiVi var til ts i dag og fik set spirens fine hjerteblink. Hvor er det bare fantastisk!

Jubii hvor skøn altså det er sådan en lettelse at se livet er startet for den lille spire.
Det samme skete ved os da vi var afsted. en ekstra blommesæk hvor udviklingen var gået i stå.
sjovt jeg skal til vægtscanning den 3 oktober så får vi begge vores små at se den dag
håber du ellers har det godt

Anmeld

16. september 2013

Putomanen

Lou skriver:

Ej hvor er det bare dejligt!! Kan selv huske at det var det skønneste at se der var liv til trygshedsscanningen. Stort tillykke med den lille blop. 

Mange tak, det var en meget speciel oplevelse

Anmeld

16. september 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Jubii hvor skøn altså det er sådan en lettelse at se livet er startet for den lille spire.
Det samme skete ved os da vi var afsted. en ekstra blommesæk hvor udviklingen var gået i stå.
sjovt jeg skal til vægtscanning den 3 oktober så får vi begge vores små at se den dag
håber du ellers har det godt

Det var en kæmpe lettelse at se, at hjertet banker derudaf. Lægen var også meget fortrøstningsfuld om, at den ville blive.

Jeg har det faktisk fint med den tomme blommesæk, så længe der er 1 levende foster.. Men min mand blev desværre ret nervøs af det. Han er bange for at det betyder at det andet også går i stå.

Uhh, d. 3. oktober bliver en spændende dag så
Jeg skal allerede til læge på onsdag. Jeg synes godt nok at det er lidt tidligt, men jeg går ud fra, at de har styr på det. Så skal jeg have lavet min vandrejournal, wuhuu

Hvordan går det hos dig?

Anmeld

16. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Det var en kæmpe lettelse at se, at hjertet banker derudaf. Lægen var også meget fortrøstningsfuld om, at den ville blive.

Jeg har det faktisk fint med den tomme blommesæk, så længe der er 1 levende foster.. Men min mand blev desværre ret nervøs af det. Han er bange for at det betyder at det andet også går i stå.

Uhh, d. 3. oktober bliver en spændende dag så
Jeg skal allerede til læge på onsdag. Jeg synes godt nok at det er lidt tidligt, men jeg går ud fra, at de har styr på det. Så skal jeg have lavet min vandrejournal, wuhuu

Hvordan går det hos dig?

Det er bare noget af det største at se der rent faktisk er en lille prik der slår derinde.
og når i ser den lille sprælle rundt derinde for første gang med sine små arme og ben jamen altså man er helt solgt.

nemlig bare tænk positivt, og sig til jer selv at det er den stærke som lever. Min kæreste blev mere bekymret for om der så kom liv i den anden også

Ja den 3 oktober kan bestemt kun blive en god og spændende dag ihh hvor jeg glæder mig.

hvor langt er du henne på onsdag når du skal til læge jeg var afsted 7+4 , og desværre havde de ikke helt styr på det så de tog blodprøver til Nakkefolds scanningen allerede der, og da vi så kom afsted til NF kunne de ikke bruge blodprøven da den skal tages mellem 8+ og 10+, bare lige til orientering

jamen her går det sådan okay, jeg døjer med bækkenløsningen, rygsmerter og så jeg bare blevet massivt træt. Så jeg forsøger hver dag at få gjort lidt klar til bassens ankomst så vi ikke står med det hele her til sidst. Ellers er vi stort set klar, barnevognen kommer hjem i starten af oktober og det skulle være prikken over iét

Anmeld

16. september 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Det er bare noget af det største at se der rent faktisk er en lille prik der slår derinde.
og når i ser den lille sprælle rundt derinde for første gang med sine små arme og ben jamen altså man er helt solgt.

nemlig bare tænk positivt, og sig til jer selv at det er den stærke som lever. Min kæreste blev mere bekymret for om der så kom liv i den anden også

Ja den 3 oktober kan bestemt kun blive en god og spændende dag ihh hvor jeg glæder mig.

hvor langt er du henne på onsdag når du skal til læge jeg var afsted 7+4 , og desværre havde de ikke helt styr på det så de tog blodprøver til Nakkefolds scanningen allerede der, og da vi så kom afsted til NF kunne de ikke bruge blodprøven da den skal tages mellem 8+ og 10+, bare lige til orientering

jamen her går det sådan okay, jeg døjer med bækkenløsningen, rygsmerter og så jeg bare blevet massivt træt. Så jeg forsøger hver dag at få gjort lidt klar til bassens ankomst så vi ikke står med det hele her til sidst. Ellers er vi stort set klar, barnevognen kommer hjem i starten af oktober og det skulle være prikken over iét

Jeg synes at det er lidt godt at vi skal ind til en kontrolscanning om lidt over 2 uger, for så får vi set den lille spire igen

Ha ha, jeg tror at de kære mænd har nogle sjove tanker nogle gange Jeg håber bare at min mand kan give lidt slip på bekymringerne og glæde sig.

Jeg vil være 7+4 på onsdag, så det samme som dig. Jeg må høre dem, når jeg er der, om jeg skal have lavet blodprøver senere. Jeg fortalte hende ellers hvor langt jeg er. Hun sagde godt at jeg blandt andet skulle have taget blodprøver.

Det lyder til at det er ved at blive drøjt med graviditeten. Men så er det godt at du kan tage lidt af gangen og også få hvilet dig! Jeg eeelsker når det er weekend, så jeg kan få taget mig en middagslur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.