Putomanen skriver:
Det var en kæmpe lettelse at se, at hjertet banker derudaf. Lægen var også meget fortrøstningsfuld om, at den ville blive.
Jeg har det faktisk fint med den tomme blommesæk, så længe der er 1 levende foster.. Men min mand blev desværre ret nervøs af det. Han er bange for at det betyder at det andet også går i stå.
Uhh, d. 3. oktober bliver en spændende dag så 
Jeg skal allerede til læge på onsdag. Jeg synes godt nok at det er lidt tidligt, men jeg går ud fra, at de har styr på det. Så skal jeg have lavet min vandrejournal, wuhuu 
Hvordan går det hos dig?

Det er bare noget af det største at se der rent faktisk er en lille prik der slår derinde.
og når i ser den lille sprælle rundt derinde for første gang med sine små arme og ben

jamen altså man er helt solgt.
nemlig bare tænk positivt, og sig til jer selv at det er den stærke som lever. Min kæreste blev mere bekymret for om der så kom liv i den anden også

Ja den 3 oktober kan bestemt kun blive en god og spændende dag

ihh hvor jeg glæder mig.
hvor langt er du henne på onsdag når du skal til læge

jeg var afsted 7+4 , og desværre havde de ikke helt styr på det så de tog blodprøver til Nakkefolds scanningen allerede der, og da vi så kom afsted til NF kunne de ikke bruge blodprøven da den skal tages mellem 8+ og 10+, bare lige til orientering

jamen her går det sådan okay, jeg døjer med bækkenløsningen, rygsmerter og så jeg bare blevet massivt træt. Så jeg forsøger hver dag at få gjort lidt klar til bassens ankomst så vi ikke står med det hele her til sidst. Ellers er vi stort set klar, barnevognen kommer hjem i starten af oktober og det skulle være prikken over iét

Anmeld