Har set spirens fine hjerteblink :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg synes at det er lidt godt at vi skal ind til en kontrolscanning om lidt over 2 uger, for så får vi set den lille spire igen

Ha ha, jeg tror at de kære mænd har nogle sjove tanker nogle gange Jeg håber bare at min mand kan give lidt slip på bekymringerne og glæde sig.

Jeg vil være 7+4 på onsdag, så det samme som dig. Jeg må høre dem, når jeg er der, om jeg skal have lavet blodprøver senere. Jeg fortalte hende ellers hvor langt jeg er. Hun sagde godt at jeg blandt andet skulle have taget blodprøver.

Det lyder til at det er ved at blive drøjt med graviditeten. Men så er det godt at du kan tage lidt af gangen og også få hvilet dig! Jeg eeelsker når det er weekend, så jeg kan få taget mig en middagslur

det er bestemt rigtig rart med de ekstra kontrol scanninger, har virkelig været taknemlig for mine, og det har bare været med til at jeg har været meget mere rolig og tænkt at alt var godt. Synes det må være ulideligt at skulle vente helt til nf med at se om der overhovedet er noget derinde

ja her gik der noget tid før manden sådan rigtig troede på det , at se hjertet blinke var ihvertfald ikke nok for ham. og var selv afsted til scanning 9+5 hvor jeg fortalte ham at man kunne se den lille bevæge sig, det troede han heller ikke rigtig på, Men da vi så kom afsted til NF så var han helt solgt, og nu troede han på at der rent faktisk var en lille spire derinde.

Nu kan han blive helt fasineret over hvor strærk bassen faktisk er derinde, for han kan sørme sparke fra sig. Men ak de mænd, de skal nok bare have lidt ekstra tid

Ej hvor skægt det lige er samme dag som jeg var afsted ja du kan ihvertfald prøve at nævne det derinde, jeg anede jo ikke en dyt om det og regnede med at de vidste hvad de gjorde. Men vi måtte desværre gå fra nf scanningen uden en risiko beregning da de ikke kunne bruge blodprøven.

Ja det er efterhånden lidt drøjt med graviditeten, og glæder mig til at få min egen krop igen, og kunne holde min søn i armene heldigvis er der også kun 47 dage til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

esioul

Putomanen skriver:

Vi var til ts i dag og fik set spirens fine hjerteblink. Hvor er det bare fantastisk!
Der var en ekstra sæk, som dog var tom, så det har stoppet med at udvikle sig. Vi skal derfor til en ekstra scanning d 3 oktober.

Det var bare skønt at se den lille spire og at den har det godt.
Termin er fortsat d 3 maj.

Åhh hvor godt

Fantastisk update

Anmeld

16. september 2013

Carina:-)

Stort tillykke

Anmeld

16. september 2013

Putomanen

esioul skriver:

Åhh hvor godt

Fantastisk update

Mange tak
Jeg havde aldrig troet at jeg skulle opleve det.

Anmeld

16. september 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

det er bestemt rigtig rart med de ekstra kontrol scanninger, har virkelig været taknemlig for mine, og det har bare været med til at jeg har været meget mere rolig og tænkt at alt var godt. Synes det må være ulideligt at skulle vente helt til nf med at se om der overhovedet er noget derinde

ja her gik der noget tid før manden sådan rigtig troede på det , at se hjertet blinke var ihvertfald ikke nok for ham. og var selv afsted til scanning 9+5 hvor jeg fortalte ham at man kunne se den lille bevæge sig, det troede han heller ikke rigtig på, Men da vi så kom afsted til NF så var han helt solgt, og nu troede han på at der rent faktisk var en lille spire derinde.

Nu kan han blive helt fasineret over hvor strærk bassen faktisk er derinde, for han kan sørme sparke fra sig. Men ak de mænd, de skal nok bare have lidt ekstra tid

Ej hvor skægt det lige er samme dag som jeg var afsted ja du kan ihvertfald prøve at nævne det derinde, jeg anede jo ikke en dyt om det og regnede med at de vidste hvad de gjorde. Men vi måtte desværre gå fra nf scanningen uden en risiko beregning da de ikke kunne bruge blodprøven.

Ja det er efterhånden lidt drøjt med graviditeten, og glæder mig til at få min egen krop igen, og kunne holde min søn i armene heldigvis er der også kun 47 dage til termin

Ja, det er godt nok lang tid at vente 8 uger fra positiv test til nf
Jeg synes de sidste 3 uger har været lange.

Øv, fik i så risikovurderingen senere eller? Man skulle alligevel tro at de får så mange gravide hos lægen at de burde kende til reglerne. Vi må se hvad de siger onsdag

Jeg håber at de næste 47 dage flyver afsted

Anmeld

16. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

J

Ja, det er godt nok lang tid at vente 8 uger fra positiv test til nf
Jeg synes de sidste 3 uger har været lange.

Øv, fik i så risikovurderingen senere eller? Man skulle alligevel tro at de får så mange gravide hos lægen at de burde kende til reglerne. Vi må se hvad de siger onsdag

Jeg håber at de næste 47 dage flyver afsted

Ja fik taget en ny blodprøve på sygehuset efter endt scanning og fik så blot et brev med posten efter en uge med besked om at der var lav risiko.

Ja det håber vi også bliver en fantastisk tid

Anmeld

16. september 2013

et-ønske

Weeeeeeeee tillykke

Anmeld

16. september 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Vi var til ts i dag og fik set spirens fine hjerteblink. Hvor er det bare fantastisk!
Der var en ekstra sæk, som dog var tom, så det har stoppet med at udvikle sig. Vi skal derfor til en ekstra scanning d 3 oktober.

Jubiiii deeejlig update..

Anmeld

16. september 2013

tarkoflen

Ihh hvor er det bare en stor dag tillykke med det fine hjerteblink

Fantastisk at det går godt, den skal nok vokse sig stor og stærk den lille bandit

Jeg kan stadig huske, hvordan det var og da vi kom ud derfra bare begyndte at tude af lykke og samtidig er det bare så uvirkeligt og slet ikke til at fatte

Anmeld

16. september 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Weeeeee... Sødeste.. 

Og sikke et fint billede.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.