Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karla skriver: Tak for dit svar Jeg synes heller ikke det ligner jeg har taget 9 kg på. Buler kun ud på maven. Tror måske også folk bliver overrasket, når jeg så siger, hvor meget jeg har taget på. Har ikke en specielt stor mave nemlig
Tak for dit svar Jeg synes heller ikke det ligner jeg har taget 9 kg på. Buler kun ud på maven. Tror måske også folk bliver overrasket, når jeg så siger, hvor meget jeg har taget på. Har ikke en specielt stor mave nemlig
Du skal ikke tænke så meget over hvad andre siger 9 kg. er rigtig fint til hvor langt du er henne.
Her er min mave tilgengæld ret stor Ofte bliver folk meget overrasket over, at jeg fortsat har godt 6 uger igen og til dem, hvor jeg har fortalt hvad vægten siger, ja så ser de lige så overrasket ud og kommentere, at det kan man da ikke se og det må være fordi det hele sidder på maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Hej piger Jeg er lidt nysgerrig - hvor meget havde I taget på i uge 29? Jeg er 29+0 i dag, og har taget 9 kg på.Synes selv det virker meget fint, men folk reagerer ofte med kommentarer om, at det er meget på nuværende tidspunkt
Hej piger Jeg er lidt nysgerrig - hvor meget havde I taget på i uge 29? Jeg er 29+0 i dag, og har taget 9 kg på.Synes selv det virker meget fint, men folk reagerer ofte med kommentarer om, at det er meget på nuværende tidspunkt
Er 25+4 med tvillinger og vægten siger + 12,5 kg..
Peiner skriver: Du skal ikke tænke så meget over hvad andre siger 9 kg. er rigtig fint til hvor langt du er henne. Her er min mave tilgengæld ret stor Ofte bliver folk meget overrasket over, at jeg fortsat har godt 6 uger igen og til dem, hvor jeg har fortalt hvad vægten siger, ja så ser de lige så overrasket ud og kommentere, at det kan man da ikke se og det må være fordi det hele sidder på maven
ønskebarn74 skriver: Er 25+4 med tvillinger og vægten siger + 12,5 kg..
Karla skriver: Tak for dit svar
Tak for dit svar
Var da så lidt.. Og jeg synes du er gudesmuk gravid..
ønskebarn74 skriver: Var da så lidt.. Og jeg synes du er gudesmuk gravid..
Karla skriver: Ja, havde et bmi på 19 før graviditeten, og vejede 50 kg, så det er jo ikke fordi det gør noget, at der kommer lidt ekstra vægt på Jeg satser på, at jeg har taget det på, som kroppen har brug for - ellers må jordemoderen sige noget på mandag
Ja, havde et bmi på 19 før graviditeten, og vejede 50 kg, så det er jo ikke fordi det gør noget, at der kommer lidt ekstra vægt på Jeg satser på, at jeg har taget det på, som kroppen har brug for - ellers må jordemoderen sige noget på mandag
AnthonsMor skriver: Jeg tror ikke hun "blander" sig medmindre du havde taget 20 kilo på NU Og er du utryg, så spørg hende - jeg synes i hvert fald ikke det er meget for så slank en pige
Jeg tror ikke hun "blander" sig medmindre du havde taget 20 kilo på NU Og er du utryg, så spørg hende - jeg synes i hvert fald ikke det er meget for så slank en pige
Kan ikke huske, hvad min vægt sagde i uge 29, men er 39+4 i dag og har taget 8 kg på Tror ikke, du skal lytte til, hvad folk siger! For mig er det ikke så vigtigt, hvad vægten siger - bare min søn har det godt inde i maven, så må jeg kæmpe med de ekstra kilo bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128