Vægtøgning i uge 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Bb3031

Karla skriver:

Tak for dit svar

Jeg synes heller ikke det ligner jeg har taget 9 kg på. Buler kun ud på maven. Tror måske også folk bliver overrasket, når jeg så siger, hvor meget jeg har taget på. Har ikke en specielt stor mave nemlig

Du skal ikke tænke så meget over hvad andre siger  9 kg. er rigtig fint til hvor langt du er henne. 

Her er min mave tilgengæld ret stor  Ofte bliver folk meget overrasket over, at jeg fortsat har godt 6 uger igen og til dem, hvor jeg har fortalt hvad vægten siger, ja så ser de lige så overrasket ud og kommentere, at det kan man da ikke se og det må være fordi det hele sidder på maven  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig - hvor meget havde I taget på i uge 29?

Jeg er 29+0 i dag, og har taget 9 kg på.
Synes selv det virker meget fint, men folk reagerer ofte med kommentarer om, at det er meget på nuværende tidspunkt

Er 25+4 med tvillinger og vægten siger + 12,5 kg..

Anmeld

13. september 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig - hvor meget havde I taget på i uge 29?

Jeg er 29+0 i dag, og har taget 9 kg på.
Synes selv det virker meget fint, men folk reagerer ofte med kommentarer om, at det er meget på nuværende tidspunkt

Anmeld

13. september 2013

Karla

Peiner skriver:

Du skal ikke tænke så meget over hvad andre siger  9 kg. er rigtig fint til hvor langt du er henne. 

Her er min mave tilgengæld ret stor  Ofte bliver folk meget overrasket over, at jeg fortsat har godt 6 uger igen og til dem, hvor jeg har fortalt hvad vægten siger, ja så ser de lige så overrasket ud og kommentere, at det kan man da ikke se og det må være fordi det hele sidder på maven  

Nej, må lade være med at tænke over andres kommentarer

Jeg er fuldt ud tilfreds med sådan som min krop ser ud nu, så kan vægten være ligegyldig

Anmeld

13. september 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Tak for dit svar

Anmeld

13. september 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Tak for dit svar

Var da så lidt.. Og jeg synes du er gudesmuk gravid.. 

Anmeld

13. september 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Var da så lidt.. Og jeg synes du er gudesmuk gravid.. 

Ih tusind tak jeg er også virkelig glad for min mave

Du bærer også de to små virkelig flot

Anmeld

13. september 2013

AnthonsMor

Karla skriver:

Ja, havde et bmi på 19 før graviditeten, og vejede 50 kg, så det er jo ikke fordi det gør noget, at der kommer lidt ekstra vægt på

Jeg satser på, at jeg har taget det på, som kroppen har brug for - ellers må jordemoderen sige noget på mandag

Jeg tror ikke hun "blander" sig medmindre du havde taget 20 kilo på NU

Og er du utryg, så spørg hende - jeg synes i hvert fald ikke det er meget for så slank en pige

Anmeld

13. september 2013

Karla

AnthonsMor skriver:

Jeg tror ikke hun "blander" sig medmindre du havde taget 20 kilo på NU

Og er du utryg, så spørg hende - jeg synes i hvert fald ikke det er meget for så slank en pige

Nej, jeg tror heller ikke hun siger noget

Kan jo også se på folks svar herinde, at det vist er en meget almindelig vægtøgning

Anmeld

14. september 2013

Christina89

Kan ikke huske, hvad min vægt sagde i uge 29, men er 39+4 i dag og har taget 8 kg på  Tror ikke, du skal lytte til, hvad folk siger! For mig er det ikke så vigtigt, hvad vægten siger - bare min søn har det godt inde i maven, så må jeg kæmpe med de ekstra kilo bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.