Vægtøgning i uge 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.708 visninger
35 svar
8 synes godt om
13. september 2013

Karla

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig - hvor meget havde I taget på i uge 29?

Jeg er 29+0 i dag, og har taget 9 kg på.
Synes selv det virker meget fint, men folk reagerer ofte med kommentarer om, at det er meget på nuværende tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

pcoramt

Karla skriver:

Hej piger

Synes selv det virker meget fint, men folk reagerer ofte med kommentarer om, at det er meget på nuværende tidspunkt

Min vægt siger +9,8 kg (36+5 tvillinger) men synes nu ikke det lyder af vildt meget.. Ved da der er mange der har taget meget mere på

Anmeld

13. september 2013

Bb3031

Karla skriver:

Hej piger

Slap du nu bare af og lad ikke vægten bekymre dig  Ved ikke hvad jeg havde taget på, da jeg var 29 uger henne. Men kan fortælle at jeg i dag er 33+2 uger henne og har taget hele 18 kg. på  Heldigvis sidder kiloene som de skal og det er ikke til at se, hvor alle de gemmer sig andet end på maven. Men ved dog at jeg har ret meget væske i kroppen, så det forklare jo en del af det 

Anmeld

13. september 2013

sulo

Ville ønske at jeg havde kunne nøjes med 9 kg, er 29+3 og sidst stod vægten på + 15 kg

Anmeld

13. september 2013

Frejsmor

Kan ikke lige huske hvad vægten sagde i uge 29, men jeg er pt. 38+1 og igår sagde vægten +12kg.. Jeg har dog en del på sidebenene i forvejen, så jeg skal helst ikke tage alt for meget på, men jeg synes nu ikke 9kg lyder slemt for en slank pige som dig..

Anmeld

13. september 2013

M&J87

Jeg er 28+2, og har taget 10 kg. på, hverken min læge eller jordemoder synes at det er for meget. MEn folk kommenterer, at jeg bliver kæmpe, og en hval, ja SÅ MÅ JEG BLIVE DET! 

Anmeld

13. september 2013

E.J.mor.

M&J87 skriver:

Jeg er 28+2, og har taget 10 kg. på, hverken min læge eller jordemoder synes at det er for meget. MEn folk kommenterer, at jeg bliver kæmpe, og en hval, ja SÅ MÅ JEG BLIVE DET! 

Syns altså folk er så ubehøvlet overfor gravide ,hva fanden er der galt m folk.?!

jeg har selv prøvet det da jeg os er gravid.

hvad sagde du dog til det?

Anmeld

13. september 2013

M&J87

E.J.mor. skriver:

Syns altså folk er så ubehøvlet overfor gravide ,hva fanden er der galt m folk.?!

jeg har selv prøvet det da jeg os er gravid.

hvad sagde du dog til det?

Jeg fik også kommentaren, at det bliver nemmere at hoppe over mig, end at gå udenom mig ??? Så tyk er jeg altså heller ikke!

JEg blev irriteret i starten, men nu griner jeg bare af det, og siger - ja, men jeg har i det mindste en undskyldning! 

Anmeld

13. september 2013

Karla

pcoramt skriver:

Min vægt siger +9,8 kg (36+5 tvillinger) men synes nu ikke det lyder af vildt meget.. Ved da der er mange der har taget meget mere på

Ih så er der vel ikke længe til I skal hilse på jeres drenge?

Nej, jeg synes egentlig heller ikke det lyder af meget, og kender også mange andre der har taget mere på
Synes da det er en flot vægt, med tanke på, at der er to basser

Anmeld

13. september 2013

Karla

Peiner skriver:

Slap du nu bare af og lad ikke vægten bekymre dig  Ved ikke hvad jeg havde taget på, da jeg var 29 uger henne. Men kan fortælle at jeg i dag er 33+2 uger henne og har taget hele 18 kg. på  Heldigvis sidder kiloene som de skal og det er ikke til at se, hvor alle de gemmer sig andet end på maven. Men ved dog at jeg har ret meget væske i kroppen, så det forklare jo en del af det 

Tak for dit svar

Jeg synes heller ikke det ligner jeg har taget 9 kg på. Buler kun ud på maven. Tror måske også folk bliver overrasket, når jeg så siger, hvor meget jeg har taget på. Har ikke en specielt stor mave nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.