fødsel i vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

Maddox

Kan også kun anbefale en vandfødsel

Jeg har nu prøvet at føde, både i vand og på land
Jeg fødte min datter i vand for 6 år siden og det var bare sååå skønt!! Havde også ønsket at føde i vand med min søn for ½ år siden, men det fik jeg desværre ikke lov til da jeg skulle sættes igang før tid pga. leverbetinget graviditetskløe..

Jeg har født begge mine børn au naturelle, altså uden nogen for for bedøvelse. Og kan kun sige at det varme vand lindrer MEGET. Det var faktisk først her anden gang, at min kæreste blev overbevist om, at det gør ondt at føde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

luckas-mor

Solajma skriver:

Kan også kun anbefale en vandfødsel

Jeg har nu prøvet at føde, både i vand og på land
Jeg fødte min datter i vand for 6 år siden og det var bare sååå skønt!! Havde også ønsket at føde i vand med min søn for ½ år siden, men det fik jeg desværre ikke lov til da jeg skulle sættes igang før tid pga. leverbetinget graviditetskløe..

Jeg har født begge mine børn au naturelle, altså uden nogen for for bedøvelse. Og kan kun sige at det varme vand lindrer MEGET. Det var faktisk først her anden gang, at min kæreste blev overbevist om, at det gør ondt at føde..

har oss tænkt mig at føde uden bedøvelse overhoved da jeg hader nåle, selvom jeg i min hverdag stikker en masse dyr med store nåle..

og vandet er jo også smertestillende

så håber alt går glat så jeg kan føde i vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.