Da jeg skulle føde havde vi ikke rigtigt snakket om det med at føde i kar... Jeg havde bare besluttet at det skulle foregå uden smertestillende ting og sager... Men men men... Da jeg havde haft veer i 6 timer, så synes jeg godt nok det begyndte at nive lidt for meget, så der var jeg klar til at skulle have et eller andet... Men nej... Det var for sent og det eneste de kunne gøre var at lave et karbad til mig... Og jeg siger jer, det var fantastisk... Man slapper af på en helt anden måde, selvom det stadig gør fa.... ondt... Men det løsner på en eller anden måde op, for man spænder ikke på samme måde... Og efter jeg kom i karet gik der 1½ time så var Simone født...
Og så vil jeg lige komme med en lille tilføjelse og det er ikke for at genere nogen... Men baby er altså lidt pænere... For vandet skyller jo blod og den slags af, så man rigtig kan se dem med det samme...

Mht spørgsmålet om om kæresten kunne komme med i karet... Tror det altså ikke for hvis man roder lige så meget rundt som jeg gjorde, så vil han blive mast inden baby er født...

Knus Sabina - som er stor fan af vandfødsler og helt klart skal føde i vand næste gang det bliver aktuelt...
Anmeld