anna111 skriver:
og økonomien ser bare usikker ud lige nu da jeg er kronisk syg er jeg på kontanthjælp og aner ikke om jeg kommer i klemme når den nye raform træder i kræft da jeg lige har prøvet at være i arbejds prøvninger som jeg selv valgte for ellers skete der ingen ting i min sag har haft 13 sagsbehandler på 2år skulle afsted 8timer på en uge men klarede højst 6,5 time selv om jeg virkelig kæmpede. Men så har jeg jo været aktiv i et par mdr og ved ikke om det betyder noget at jeg er syg og ikke kunne holde til det. Hader uvisheden!
Nu noget helt andet. Er faldet for den nye model emmaljunga barnevogn med drejehjul da den vil kunne aflaste min ryg MEN den kommer bare til at koste 10500 inc lift madrasser -dyne og pude, lagn, myggenet, regnslag, sengetøj.
Og så er der jo alt andet ud over
Tisse lagn
Baby alarmer
Stof bleer
Atostol
Badekar
Zink salve
Vaske klude
Sutter
Puslepord og hynde
Tætte karm
Tarmometer
Baby bay seng
Vaskefad
Ammepude
Sengeran
Og det har jeg regnet ud til ca 8343kr
Og så er der lige tøj ud over så jeg syntes godt nok der er meget at købe især når jeg skal tage meget hendsyn til min sygdom med de ting jeg køber det skal kunne aflase min krop.
Hvor mange penge nåede i ca at bruge på alt inc barnevogn?
Søde Anna.
Der er faktisk flere af de ting du skriver der som slet ikke er nødvendige fra start..
Vi har f.eks. aldrig brugt hverken tisselagen og vaskefad..
Babyalarmer er ikke nødvendige fra start - vi fik i dåbsgave, og hvis ikke vi havde fået dem så havde vi stadig ikke haft nogen

Zink salve kan du snildt få billigt
Badekar kan du købe brugt
Tættekam og termometer fås også billigt i de fleste supermarkeder

Har du brug for råd, så skriv endelig en pb.
Jeg tror MAAAAX vi brugte 3000 inden Anthon kom til verden, og der fik vi faktisk alt.. Tøj, puslebord, puslehynde, autostol, barnevogn, tremmeseng, vugge, ja.. ALT..
Men alt er så også købt brugt - undtagen tremmesengen som er købt på bud i IKEA til 200 bobs
Anmeld