og økonomien ser bare usikker ud lige nu da jeg er kronisk syg er jeg på kontanthjælp og aner ikke om jeg kommer i klemme når den nye raform træder i kræft da jeg lige har prøvet at være i arbejds prøvninger som jeg selv valgte for ellers skete der ingen ting i min sag har haft 13 sagsbehandler på 2år skulle afsted 8timer på en uge men klarede højst 6,5 time selv om jeg virkelig kæmpede. Men så har jeg jo været aktiv i et par mdr og ved ikke om det betyder noget at jeg er syg og ikke kunne holde til det. Hader uvisheden!
Nu noget helt andet. Er faldet for den nye model emmaljunga barnevogn med drejehjul da den vil kunne aflaste min ryg MEN den kommer bare til at koste 10500 inc lift madrasser -dyne og pude, lagn, myggenet, regnslag, sengetøj.
Og så er der jo alt andet ud over
Tisse lagn
Baby alarmer
Stof bleer
Atostol
Badekar
Zink salve
Vaske klude
Sutter
Puslepord og hynde
Tætte karm
Tarmometer
Baby bay seng
Vaskefad
Ammepude
Sengeran
Og det har jeg regnet ud til ca 8343kr
Og så er der lige tøj ud over så jeg syntes godt nok der er meget at købe især når jeg skal tage meget hendsyn til min sygdom med de ting jeg køber det skal kunne aflase min krop.
Hvor mange penge nåede i ca at bruge på alt inc barnevogn?
Trille har også lavet en barnevogn med svingbare forhjul og der er lift og pusletaske med til. Ved den kan købes hos ønskebørn.
http://www.babytrold.dk/shop/trille-dream-light-319c1.html (ved ikke om du kan se mit link ellers søg på Trille Dream Light)
Hvis du køber en barnevogn ved ønskebørn så kan du få en startpakke med, der er en basic til 4299 og en luksus til 7999. Hvis det var mig så ville jeg vælge luksus.
I luksus pakken får du
Neonate babyalarm
Cybex Aton2 med fix base
Bino Amanda tremmeseng
Madras til lift, barnevogn og seng
Sebra sengetøj og sengerand
Dyne og pude
Blespand
Lagner
Regnslag og insektnet
Barnevognssele
Tisselagn kan du godt vent med og Baby Bay seng kan spares væk hvis man køber tremmeseng hvor siden kan tages af så kan baby stå i liften i sengen.
Stofbleer kan fåes billig i jysk.
Tøj kunne fx købes brugt hvis du er til det ellers køb hos Bilka, Føtex, Nameit, Hm og på tilbud.
Håber det kunne hjælpe lidt
Anmeld