Hvorfor er det sådan når man venter et bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.167 visninger
38 svar
39 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan se herinde at når nogen skriver at de venter en pige så kommer der mange lykønskninger,men hvis nogen skriver at de venter en dreng så er det begrænset med lykønskninger. Hvorfor er det sådan?  Ikke at det er hver gang,men det forekommer bare ofte at det er sådan.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Capri Sonne

Det har jeg slet ikke lagt mærke til Er det virkelig sådan

Anmeld

7. september 2013

B&J

det har jeg heller ikke lagt mærke til, begge køn i mine øjne er lige velkomme til denne verden og det er fantastisk når i kvinder og mænd her inde skriver de skal have en baby om det er første eller nr 5 jeg er lige glad det er lige så fantastisk... det er jordens største og bedste gave

Anmeld

7. september 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg kan se herinde at når nogen skriver at de venter en pige så kommer der mange lykønskninger,men hvis nogen skriver at de venter en dreng så er det begrænset med lykønskninger. Hvorfor er det sådan?  Ikke at det er hver gang,men det forekommer bare ofte at det er sådan.. 

Det har jeg godt nok aldrig set. Tror du måske du tilfældigt kunne være faldet over nogen tråde som er skrevet af nogen der er meget aktive herinde og derfor 'kender' flere kontra nogen tråde hvor folk ikke er kendte og tilfældigvis har det været piger det ene sted og drenge det andet?

Anmeld

7. september 2013

LinLin

Tror altså det er tilfældigt at du har set det....

Anmeld

7. september 2013

Koen.

Det har jeg godt nok aldrig set og tror det er helt tilfældigt!

Anmeld

7. september 2013

lycly

Det har jeg ikke oplevet hverken selv eller i andre debatter. Tror det har været tilfældigt du har oplevet det

Anmeld

7. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg må indrømme at jeg kun skriver tillykke - ved de brugere jeg genkender

kønnet har ikke noget at sige

Anmeld

7. september 2013

C-Dog

Piger er bare mere værd end drenge. So, i said it!
Fik tonsvis af tillykker, gaver og ih og oh da jeg ventede og fik, nr 1 og nr 4 der begge er piger. Ved nr to der er en skøn guttermand, fik jeg sådan lidt spredte tillykker og en enkelt i familien sagde endda- nå men du har jo idet mindste en pige allerede. Som om jeg skulle trøstes over det blev en dreng :-P hehe.

Anmeld

7. september 2013

Kløver

Har jeg ikke lagt mærke til, køn er underordnet for mig, hvert lille barn, uanset køn er et mirakel, og ønsker tillykke uanset køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.