fortvivlet mor - omkring legekammerater!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

Karina84

Hmm det var hurtigt hun slettede sig igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

TNBC

Karina84 skriver:

Ja det må man nok sige.... jøsses

Anmeld

5. september 2013

Misscbn

Karina84 skriver:

Ja underligt..

Det indlæg fik jeg til at hun dømte børnene på baggrund af forældrenes velstand eller hvordan man siger det?

Anmeld

5. september 2013

TNBC

blankholm skriver:

Ja underligt..

Det indlæg fik jeg til at hun dømte børnene på baggrund af forældrenes velstand eller hvordan man siger det?

Ja og at hendes søn var for "fin" til at lege med dem.
Jeg kan ikke fordrage forældre der bestemmer deres børns venner(der er en mor i england) og dømmer små børn.. bare fordi de ikke kommer fra velstående familier kan de godt være søde og omvendt.

Men lad os håbe at hun ikke begynder på at skille drengen fra hans venner..

Anmeld

5. september 2013

Karina84

blankholm skriver:

Ja underligt..

Ogsaa mig, saa jeg kan godt forstaa de svar de kom i traaden...

Men det kan jo ogsaa være en and, en der bare skulle lave lidt rav i den. Ellers var det i hvert fald ikke ret gennemtænkt, den maade hun fik formuleret sig paa.

Anmeld

5. september 2013

Misscbn

Yurie skriver:

Jeg kan ikke fordrage forældre der bestemmer deres børns venner(der er en mor i england) og dømmer små børn.. bare fordi de ikke kommer fra velstående familier kan de godt være søde og omvendt.

Ja jeg ved nemlig hvordan det er at blive dømt på den måde

Jeg er enlig mor med job, bil, 4 værelses lejlighed og det hele spiller

og fordi min søn fik klippe hanekam da han var under 1 år fordi jeg syns det så fedt ud så farede de andre forældre straks op og jeg opdragede en bølle og en ballademager, og hvad har de så ik tænkt om mig

Men har så den mest rolige og velopdraget barn i dagplejen som er vildt kærlig og høflig så sådan er der åbenbart nogle forældre der tænker inkl trådstarter desværre

Synd det går udover børnene

Anmeld

5. september 2013

Misscbn

Karina84 skriver:

Ogsaa mig, saa jeg kan godt forstaa de svar de kom i traaden...

Men det kan jo ogsaa være en and, en der bare skulle lave lidt rav i den. Ellers var det i hvert fald ikke ret gennemtænkt, den maade hun fik formuleret sig paa.

og fordi min søn fik klippe hanekam da han var under 1 år fordi jeg syns det så fedt ud så farede de andre forældre straks op og jeg opdragede en bølle og en ballademager, og hvad har de så ik tænkt om mig

Men har så den mest rolige og velopdraget barn i dagplejen som er vildt kærlig og høflig så sådan er der åbenbart nogle forældre der tænker inkl trådstarter desværre

Anmeld

5. september 2013

modesty

Jeg er ikke enig, hun skriver jo tydeligt i første indlæg at det er på grund af deres adfærd. Hendes formulering er dum og uheldig, men det handler tydeligvis ikke om at forældrene ikke er rige, men at børnene er vilde og uopdragne. Og så har disse børn så åbenbart også forældre der ikke er på toppen af den sociale rangstige. Det kan man så mene om hvad man vil, men jeg synes ikke at det er fair at skyde TS i skoene at det kun drejer sig om social status når hun sort på hvidt skriver noget andet.

Anmeld

5. september 2013

TNBC

modesty skriver:

Jeg er ikke enig, hun skriver jo tydeligt i første indlæg at det er på grund af deres adfærd. Hendes formulering er dum og uheldig, men det handler tydeligvis ikke om at forældrene ikke er rige, men at børnene er vilde og uopdragne. Og så har disse børn så åbenbart også forældre der ikke er på toppen af den sociale rangstige. Det kan man så mene om hvad man vil, men jeg synes ikke at det er fair at skyde TS i skoene at det kun drejer sig om social status når hun sort på hvidt skriver noget andet.

Og socialt belastede..

Men hvordan forklarer du så at hun ikke vil have at drengen lege med dem?? Der står bare de er vilde, ikke at de splitter hele børnehaven ad, eller er efter de ændre børn, men de må åbenbart være meget slemme siden drengen ikke må lege med dem i børnehaven...

Hun mener allerede at børnene er dårligt selskab, de er 3år gamle, det er da at dømme dem til at blive ballademagere når de bliver ældre. Hun skrev jo ikke forkert, ellers havde hun nok rettet det.

Hun vil få pædagogerne til at fjerne drengen fra sine venner, det er ikke ok. Det er pissesynd for drengen..

Anmeld

5. september 2013

TNBC

blankholm skriver:

Ja, og så synd at børnene bliver valgt fra på den måde. Jeg kender en drengen, defineret også virker voldsom. Han er stor af sin alder, og har problemer med rigtigt og forkert(han er næsten tre) , men han er også bare den sødeste og kærligste dreng.. giver kram, kys...
Men han skal da ikke holdes udenfor eller dømmes som en bølle,, for dt er Han ikke, men hvis man ikke kender, kan det godt se sådan ud.

Folk skal holde op med at dømme andre( jeg kan da også tænke mit, om hvordan folk ser ud, men jeg holder det da pænt for mig selv..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.