Anonym skriver:
Nej ingen etnisk baggrund og meget en drengepige som leger meget med både drenge og piger, så ja ikke nogen oplagt grund. Jo selvfølgelig kan man gøre som man vil sålænge det har en fornuftig grund og det ikke skader mere end det gavner. Men spilleregler for fællesskabet kan jo være meget rart også for børnenes skyld så man kan give dem en god forklaring på tingene og jeg kan jo mærke min søn har det lidt mærkeligt med det og jeg vil jo godt kunne give ham en rimelig begrundelse men jeg aner jo ikke hvad grunden er og kan ikke udlede hvad det skulle være. Så derfor.. Men ja vi vil da fortsat invitere alle børn for man skal jo ikke gøre ens når man ikke deler overbevisningen. Det ville jo bare være dumt.
Men tak for dine inputs og er da blevet klogere på hvorfor det evt. kunne være man foretager det valg. 
Mon ikke de har en logisk forklaring på det 
Man kan jo sagtens spørge diplomatisk og bare stille og roligt lige se om det er muligt at indføre nogle spilleregler som du selv siger, som man kan gå ud fra, og om ikke andet i hvert fald for at få en forklaring, det synes jeg er fair I beder om, når nu børnene selv studser over den beslutning der er blevet taget ang denne fødselsdag...
Anmeld