raca skriver:
så hvis du arbejde på en arbejdsplads med 7-9 personer og der var 2 af det modsatte køn.. så var det ok at fravælge de 2, til dvs kønsneutrale aktiviteter, forde de jo havdet et forket vedhæng mellem bene.
Jeg tror ikke helt du læser hvad jeg skriver... Jeg siger intet om hvorvidt det er køndiskriminerende eller ej, men at argumentet for at det er mere kønsdiskriminerende fordi de kun er så få i klassen, giver bare ingen mening...
Jeg har i ingen af mine indlæg givet udtryk for hvorvidt jeg synes det er rigtigt eller forkert, jeg svarer (synes jeg selv) meget objektivt på både dit og ts's indlæg, men du får det vendt til at JEG handler kønsdiskriminerende, og det har du på ingen måde belæg for at sige ud fra de ting jeg skriver....
Jeg tror ikke der er nogle forældre der vælger ét køn til fødselsdage fordi de ikke kan lide det modsatte køn, men udelukkende fordi de enten vurdere at deres barn leger bedst med børn af samme køn eller fordi barnet selv har givet udtryk for at det kun vil have ét bestemt køn med til sin fødselsdag, og det er vel fair nok at tage udgangspunkt i barnets ønsker?
Anmeld