min krop har været offer endnu en gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Krussedulle

Wow, jamen, TAK! Det er bare super fedt at få at vide - jeg tænker jo bare at farven er fed, men jeg kan umuligt vurdere selv, om den klæder mig så tak!

Uhh, må jeg se din (kommende) ugle?! Jeg er så glad for min. Tatovøren fik frie tøjler, men havde nogle punkter at gå ud fra. Bl.a. de store øjne, nuttetheden, de tre strittende hår og hornene der vender forkert

Det var så lidt

Jeg prøver lige med et link er på fra telefonen, så kan ikke få lov at bruge et billed fra mit album

Det virkede så ikke  
Men det er lidt ala den her 

http://www.luckybella.com/tattoos/tattoos_62799.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Muhmi

Dinna88 skriver:

hahaha, som du dog kan skrive det! Nu ER du jo også gift og "sådan lidt" så ingen bekymring her  haha. Men tusinde tak, søde Sanne Det er super, super fedt at få at vide!!!

Nååårh, bare fordi man er gift og "sådan lidt" = (underlig?)  så kan man jo stadig godt synes at sårn nogen lækre kvinder som du selv, er lige til at hapse hehe

Men det var så lidt du skønne kvinde

Anmeld

5. september 2013

mrhl

Dinna88 skriver:

Arh, tusinde tak! Synes det er fedt, at folk mener, at jeg kan bære den farve! Du skal da bare selv have farvet dit?

Tusinde tak Ugler er virkelig blevet en trend, men for mig er den også helt personlig. 

Jeg har haft alverdens frisurer og hårfarver... Så nu afprøver jeg lige au naturel lidt... Selvom det er fristende

Ja der er godt nok gået ugle i den for tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.