min krop har været offer endnu en gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Dinna88

Krussedulle skriver:

Den orange farve klæder dig viiiirkelig!!! ("chokeret" på den gode måde ) wow!!

Og uglen er virkelig også fin!!!

Har selv en ugle, jeg er ret forelsket i! skal dog først under nålen i okt

Wow, jamen, TAK! Det er bare super fedt at få at vide - jeg tænker jo bare at farven er fed, men jeg kan umuligt vurdere selv, om den klæder mig så tak!

Uhh, må jeg se din (kommende) ugle?! Jeg er så glad for min. Tatovøren fik frie tøjler, men havde nogle punkter at gå ud fra. Bl.a. de store øjne, nuttetheden, de tre strittende hår og hornene der vender forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Dinna88

Muhmi skriver:

Hold nu kæft hvor er du altså bare en total frækkert, ja sorry, men det synes jeg sgu! (Og er stright, så du skal ikke frygte noget, hehe)

SMUKT, smukt og atter smukt... FED hårfarve, fed fritz, fed tush... Jamen, du er jo egentlig bare totalt cool og lækker...

Så det sagt 

hahaha, som du dog kan skrive det! Nu ER du jo også gift og "sådan lidt" så ingen bekymring her  haha. Men tusinde tak, søde Sanne Det er super, super fedt at få at vide!!!

Anmeld

4. september 2013

B&J

Dinna88 skriver:

Iha, du er ALTID så sød i dine svar! Tusinde tak!!Sikke nogle komplimenter!!

jamen du ser bare så godt ud, også skal man da også være ærlig

det er ikke mange der kan bære den farve og frisure syntes jeg ikke

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

MorDk skriver:

SUPER fed hårfarve!!! Og sååååå sød og cool tus ♥ LOVE IT!

FEDT at vide, at andre kan se det fede i tingene! Tusinde tak!!

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

Isabella_mor skriver:

haha.... jeg tænkte. "hmmm. hvorfor er der en streg, er det et armhår.. DET ER DA MEGA LANGT" 

HAHA! Ja, altså, jeg har altså ikke pels! Det er sgu et hår fra den tykke mis herhjemme, og HAN smider sin pels ALLE vegne

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

StineW79 skriver:

Totalt gennemført og fedt!!! 

Jeg nåede også lige at tænke at det var et mærkligt lyst hår på uglen ole vh stine

TUSINDE tak!

haha, ja, jeg ved altså ikke lige hvorfor jeg ikke opdagede det. Det er sådan set RET tydeligt, haha!

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

Dinna88 skriver:

Noarj.... Det afhænger af hvordan man behandler sit hår. Hvis jeg vasker det hver 3. dag, bruger gode produkter, bruger varmebeskyttende spray og en farvebombe fra tid til anden, så burde det holde som andre farver 

Men jeg kan ikke farve netop denne orange derhjemme, og jeg vil ikke ofre flere hundrede kroner på farve hver gang. Så jeg farver det nok en lidt mindre PANG orange selv  Så holder den også bedre.

Super fedt!!! :-D

Man kan få sådan noget "farve balsam" ved nogle frisører til forskellige farver hår og det er virkelig godt :-D man propper det bare i engang imellem også holder farven! Jeg fik det farvet lidt pang rød for ca 3 måneder siden og mit ligner stadig det er nyfarve! :-) (lige bortset fra lidt udgroning) selvom den tager udgroninger rimelig pænt ;-) og det koster ca 150 kr....

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

Mamalou skriver:

Det er en sød historie du har bag, og passer meget fint med det lille hjerte uglen har. Jeg tænkte først og fremmest visdom, men blev alligevel nysgerrig

Maaange tak Ja, ret kliché at have den for visdom - men jeg har den sgu egentlig også bare fordi den er skide sød! 

Min meget fornufte bror ser kun galskab i at have en ugle på armen - men hey.... Det skal sgu da ikke være kedeligt det hele

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

B&J skriver:

jamen du ser bare så godt ud, også skal man da også være ærlig

det er ikke mange der kan bære den farve og frisure syntes jeg ikke

og det er da bare så dejligt, at du er det 

Det kan der være noget om - til gengæld ligner jeg virkelig en idiot med langt hår og jeg ser tyk ud i ansigtet! Så jeg misunder dem med kort hår - men så må man jo få det bedste ud af det 

Anmeld

4. september 2013

B&J

Dinna88 skriver:

og det er da bare så dejligt, at du er det 

Det kan der være noget om - til gengæld ligner jeg virkelig en idiot med langt hår og jeg ser tyk ud i ansigtet! Så jeg misunder dem med kort hår - men så må man jo få det bedste ud af det 

nemlig man skal gøre det der ser bedst ud til en selv det vil jo være forkert at have langt hår hvis man ligner noget der er løgn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.