min krop har været offer endnu en gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.417 visninger
32 svar
17 synes godt om
4. september 2013

Dinna88

Men den elsker det! ... Bilder jeg mig selv ind Min krop elsker bestemt ikke at blive tatoveret, men hva' fa'en!

Jeg har fået lavet den dejligste ugle på armen, som er i forlængelse af en anden tattoo, der fylder undersiden. Den er ikke færdig endnu, der mangler skygger og detaljer rundt om, så det hele bliver sammenhængende. Det ender med to halve sleeves, da jeg har på begge arme

Jeg kan dog se, at den på billedet ser meget ujævn ud, men den er virkelig SÅ veludført! Ujævnhederne og det der ligner en rystende hånd er sårskorper - den er 2 dage gammel. Jeg er SÅ glad for den - og hold da op, hvor er den kvinde dygtig til outlining.

Og så har jeg været i frisørstolen De to billeder af mig fra siden af er ikke redigerede, så der kan den rigtig farve ses.  Hoooold nu op, det vækker opmærksomhed!

Ja, nu skal I altså se det, selvom det er en totalt ligegyldig tråd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Dinna88

Og I fik da lige et kattehår med hen over uglens hoved

Anmeld

4. september 2013

ESV

Wauw. Den er sgu blæret den hårfarve! Og uglen er virkelig flot

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

ESV skriver:

Wauw. Den er sgu blæret den hårfarve! Og uglen er virkelig flot

Tak!  
Den blev gooodt nok også orange da. Troede ikke det var totalt neonorange, men det blev det så! Det er pænt fedt - men nok kun lige sjovt denne ene gang

Anmeld

4. september 2013

esioul

Dinna88 skriver:

Men den elsker det! ... Bilder jeg mig selv ind Min krop elsker bestemt ikke at blive tatoveret, men hva' fa'en!

Jeg har fået lavet den dejligste ugle på armen, som er i forlængelse af en anden tattoo, der fylder undersiden. Den er ikke færdig endnu, der mangler skygger og detaljer rundt om, så det hele bliver sammenhængende. Det ender med to halve sleeves, da jeg har på begge arme

Jeg kan dog se, at den på billedet ser meget ujævn ud, men den er virkelig SÅ veludført! Ujævnhederne og det der ligner en rystende hånd er sårskorper - den er 2 dage gammel. Jeg er SÅ glad for den - og hold da op, hvor er den kvinde dygtig til outlining.

Og så har jeg været i frisørstolen De to billeder af mig fra siden af er ikke redigerede, så der kan den rigtig farve ses.  Hoooold nu op, det vækker opmærksomhed!

Den er virkelig cool til dig den hårfarve

og fin ugle

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

esioul skriver:

Den er virkelig cool til dig den hårfarve

og fin ugle

Tak og tak!  Jeg synes farven er fed, men beholder den nok ikke. Og lille ugle, som hedder Ole, er jeg helt forelsket i

Anmeld

4. september 2013

esioul

Dinna88 skriver:

Tak og tak!  Jeg synes farven er fed, men beholder den nok ikke. Og lille ugle, som hedder Ole, er jeg helt forelsket i

Den er virkelig cool, men vel også svær at holde?

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

esioul skriver:

Den er virkelig cool, men vel også svær at holde?

Noarj.... Det afhænger af hvordan man behandler sit hår. Hvis jeg vasker det hver 3. dag, bruger gode produkter, bruger varmebeskyttende spray og en farvebombe fra tid til anden, så burde det holde som andre farver 

Men jeg kan ikke farve netop denne orange derhjemme, og jeg vil ikke ofre flere hundrede kroner på farve hver gang. Så jeg farver det nok en lidt mindre PANG orange selv  Så holder den også bedre.

Anmeld

4. september 2013

mrhl

Dinna88 skriver:

ORK en fed hårfarve!!!! Det klær dig virkelig godt. Gid det var mig :p

Og også fin tatovering. Jeg har også en ugle på armen

Anmeld

4. september 2013

B&J

jamen for katten du er sådan en sexet og smuk kvinde og fuck en fed farve

og sikke en super sød tattoo syntes også den er super godt lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.